Artur Jan
0 użytkowników
0 użytkowników
Jak dla mnie ideał :)
Wariant floty cylońskiej zmienia zupełnie przebieg rozgrywki - od tej pory piloci są bardzo ważnymi postaciami, ponieważ każda nie strącona jednostka cylońska po skoku wróci w ramach pościgu. Kilka dodatkowych rodzajów kart umiejętności znacząco poprawia również rozgrywkę (zwłaszcza karta umożliwiająca produkcję nuke'a).
Rozczarowało mnie kompletnie to, że karty z dodatku mają inny odcień rewersu, niż oryginalne i jak się dobrze przyjrzy, to widać różnicę (nie wiem, na ile w czasie gry jest w stanie to się rzucić w oczy)!!
Dobry, solidny produkt
Dodatkowe karty fajne, ale ... ponieważ w celu utrzymania prawdopodobieństwa wylosowania z powiększonej talii akcentów dodano po kilka kart tych samych akcentów w grze z dodatkiem gracze często posiadają na ręku bezużyteczne akcenty. Poza tym bomba.
Jak dla mnie ideał :)
Dzięki tej grze nawróciłem na gry planszowe własną siostrę i szwagra.
Z dotychczas widzianych settingów do Munchkina ten wydaje mi się najfajnieszy - najbardziej spójny i przemawiający do wyobraźni ogółu klimat.
Jak dla mnie ideał :)
Nie spodziewałem się, że da się tak fantastycznie zrealizować mechanizm balansowania rozgrywki.
W zasadzie chyba nie ma możliwości gwałtownego wybicia się jednego gracza ponad pozostałych, ponieważ w tedy ci pozostali mają ułatwione zadanie w sprowadzeniu go do parteru.
Jak dla mnie ideał :)
@Marco
Pozwolę sobie nie zgodzić się z twoją opinią. Przede wszystkim większość kart w NE jest inna niż w 51. Stanie, poniżej wymieniam karty z NE, które już były (tylko lokacje):
* ciężki sprzęt x 2
* generatory
* handlarz bronią
* handlarz gruzu
* handlarz ropą
* handlarz złomem
* handlarze
* kamieniołom
* koparka
* lombard u Kelly'ego
* maszyny drogowe
* montownia
* mordownia
* sklep z bronią
* stacja paliw
* szkoła
* stara zajezdnia
* wieżowiec
* zbiornik paliwa
Na oko jest to mniej, niż 1/3 całkowitej liczby lokacji, więc można całkiem fajnie mieszać karty z obu gier.