Artur Jan - recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Wariant floty cylońskiej zmienia zupełnie przebieg rozgrywki - od tej pory piloci są bardzo ważnymi postaciami, ponieważ każda nie strącona jednostka cylońska po skoku wróci w ramach pościgu. Kilka dodatkowych rodzajów kart umiejętności znacząco poprawia również rozgrywkę (zwłaszcza karta umożliwiająca produkcję nuke'a).
Rozczarowało mnie kompletnie to, że karty z dodatku mają inny odcień rewersu, niż oryginalne i jak się dobrze przyjrzy, to widać różnicę (nie wiem, na ile w czasie gry jest w stanie to się rzucić w oczy)!!
Dobry, solidny produkt
Dodatkowe karty fajne, ale ... ponieważ w celu utrzymania prawdopodobieństwa wylosowania z powiększonej talii akcentów dodano po kilka kart tych samych akcentów w grze z dodatkiem gracze często posiadają na ręku bezużyteczne akcenty. Poza tym bomba.
Jak dla mnie ideał :)
Dzięki tej grze nawróciłem na gry planszowe własną siostrę i szwagra.
Z dotychczas widzianych settingów do Munchkina ten wydaje mi się najfajnieszy - najbardziej spójny i przemawiający do wyobraźni ogółu klimat.
Jak dla mnie ideał :)
Nie spodziewałem się, że da się tak fantastycznie zrealizować mechanizm balansowania rozgrywki.
W zasadzie chyba nie ma możliwości gwałtownego wybicia się jednego gracza ponad pozostałych, ponieważ w tedy ci pozostali mają ułatwione zadanie w sprowadzeniu go do parteru.
Jak dla mnie ideał :)
@Marco
Pozwolę sobie nie zgodzić się z twoją opinią. Przede wszystkim większość kart w NE jest inna niż w 51. Stanie, poniżej wymieniam karty z NE, które już były (tylko lokacje):
* ciężki sprzęt x 2
* generatory
* handlarz bronią
* handlarz gruzu
* handlarz ropą
* handlarz złomem
* handlarze
* kamieniołom
* koparka
* lombard u Kelly'ego
* maszyny drogowe
* montownia
* mordownia
* sklep z bronią
* stacja paliw
* szkoła
* stara zajezdnia
* wieżowiec
* zbiornik paliwa
Na oko jest to mniej, niż 1/3 całkowitej liczby lokacji, więc można całkiem fajnie mieszać karty z obu gier.
Jak dla mnie ideał :)
Jestem wielkim fanem prozy HP, czytam Unspeakable Vault, gram w ''Gwiazdy są w porządku'' i ten Munchkin idealnie trafia w mój klimat.
Dodatkowo smaczki kilku kart rzuciły mnie na kolana, zwłaszcza jednej klątwy...
Jak dla mnie ideał :)
Na razie grałem ze znajomymi tylko w 51. Stan, ale:
* żetony z Nowej Ery są w rozgrywce wygodniejsze w użyciu, niż oryginalne, więc i tu i tu warto z nich korzystać
* gra na pięciu graczy w 51. Stan z Hegemonią z NE daje radę
* graliśmy na zasadach z 51. Stanu z jedną modyfikacją - gracze chcieli generować żetony strzałek z kart frakcji (zgodnie z zasadą z NE), aby móc ''przeczekiwać'' swoją turę w nadziei na korzystne ruchy przeciwników
Ogólny wniosek jest jeden: NE można w dowolnych proporcjach mieszać z 51. Stanem, a nie tylko traktować jako samodzielne rozszerzenie.
Jak dla mnie ideał :)
Fajna gierka imprezowa. Wielki plus za to, że każda karta stwora danego typu jest inna, dzięki czemu karty same w sobie są miłe do oglądania.
Dobry, solidny produkt
Książka ciekawa, zawiera dużo przydatnych dla MG informacji, jednak będę tłukł do skutku - 35PLN za taki cieniutki (w sensie ilości stron) zeszycik to za dużo!
Jak dla mnie ideał :)
Niezwykle pocieszny ''mniejszy przedwieczny'' :)
Fajnie byłoby móc kupić w podobnym wykonaniu pozostałe postaci z Unspeakable Vault od Doom :P
Dobry, solidny produkt
Jestem fanatykiem NS, kupuję wszystko co się da i zawsze mi się podoba.
Jednak uważam, że standardowa cena 35PLN za stustronnicową książkę jest za wysoka.
Dobry, solidny produkt
Podręcznik ładnie wydany, ale ma jedną bardzo wkurzającą (mnie) cechę - spis treści nie jest ani na początku, ani na końcu książki, tylko za wstępniakiem!
Tak czy siak jest to najładniejsza książka jaką posiadam (zdecydowanie bardziej mi odpowiada niż Wampir:Requiem).
Dobry, solidny produkt
Zawsze chciałem mieć Traxa, niemniej instrukcja jak dla mnie strasznie niestrawna. Co jest wyjątkowo dziwne biorąc pod uwagę liczbę (różnych) elementów, z których składa się ta gra :P