Arkham Horror: The Card Game - A Thousand Shapes of Horror

Scenariusz 2-B kampanii "The Web of Dreams"
1 opinia
  • wydanie angielskie
Jeśli umarły może przekazywać widzialny bądź wyczuwalny wizerunek na drugi koniec świata albo «ukazywać się» przez stulecia po swojej śmierci, byłoby absurdem odrzucać ewentualność, że w opuszczonych domach nie zamieszkują takie istoty lub że cmentarze nie są przesycone bezcielesną inteligencją całych pokoleń. H. P. Lovecraft, „Nienazwane” Poznaj sekrety Domu bez nazwy w Arkham Horror: The Card Game - A Thousand Shapes of Horror, drugim Zestawie Mitów z cyklu The Web of Dreams! Po tym, jak połowa Waszej grupy została uwięziona w Krainach snów, postanawiacie przedostać się do Krain Snów w waszych fizycznych ciałach, zamiast podróżować tam we śnie. Ta metoda wiąże się z wieloma niebezpieczeństwami, ale być może uchroni was przed losem, który spotkał waszych towarzyszy. Jednak aby wejść do Krain Snów, musicie najpierw odnaleźć klucz. Arkham Horror: The Card Game - A Thousand Shapes of Horror to scenariusz 2-B kampanii "The Web of Dreams". Można go rozegrać rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu The Dream-Eaters, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części. Scenariusz ten, zainspirowany opowiadaniem H.P. Lovecrafta Nienazwane, zabierze Was do najbardziej nawiedzonych zakątków Arkham, gdzie zasłona między krainami jest cienka. To miejsca, gdzie nawet najbardziej racjonalny umysł może zostać zmuszony do przyznania, że być może naprawdę istnieją inne światy, o których nie wiemy. Czy uda Wam się nie popaść w obłęd i uratować przyjaciół, czy też nieopisywalne przerażenie rozerwie Wasze umysł na strzępy?
Wydawca:
Fantasy Flight Games
64,95

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

Jeśli umarły może przekazywać widzialny bądź wyczuwalny wizerunek na drugi koniec świata albo «ukazywać się» przez stulecia po swojej śmierci, byłoby absurdem odrzucać ewentualność, że w opuszczonych domach nie zamieszkują takie istoty lub że cmentarze nie są przesycone bezcielesną inteligencją całych pokoleń.

H. P. Lovecraft, „Nienazwane”

Poznaj sekrety Domu bez nazwy w Arkham Horror: The Card Game - A Thousand Shapes of Horror, drugim Zestawie Mitów z cyklu The Web of Dreams!

Po tym, jak połowa Waszej grupy została uwięziona w Krainach snów, postanawiacie przedostać się do Krain Snów w waszych fizycznych ciałach, zamiast podróżować tam we śnie. Ta metoda wiąże się z wieloma niebezpieczeństwami, ale być może uchroni was przed losem, który spotkał waszych towarzyszy. Jednak aby wejść do Krain Snów, musicie najpierw odnaleźć klucz.

Arkham Horror: The Card Game - A Thousand Shapes of Horror to scenariusz 2-B kampanii "The Web of Dreams". Można go rozegrać rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu The Dream-Eaters, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.

Scenariusz ten, zainspirowany opowiadaniem H.P. Lovecrafta Nienazwane, zabierze Was do najbardziej nawiedzonych zakątków Arkham, gdzie zasłona między krainami jest cienka. To miejsca, gdzie nawet najbardziej racjonalny umysł może zostać zmuszony do przyznania, że być może naprawdę istnieją inne światy, o których nie wiemy.

Czy uda Wam się nie popaść w obłęd i uratować przyjaciół, czy też nieopisywalne przerażenie rozerwie Wasze umysł na strzępy?

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • karty
Waga:
130 g
Kod producenta:
AHC40

Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Arkham Horror: The Card Game - A Thousand Shapes of Horror





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie