Nibiru RPG (edycja polska)

Co byśmy byli w stanie poświęcić, żeby odzyskać utracone wspomnienia?
8 opinii
  • wydanie polskie
Świat bez nieba, wiatru i drzew. Oddzielony od śmiercionośnej pustki kosmosu systemem grodzi i metalowych ścian. Świat bez horyzontu, bez słońca. Twój świat. Wyobraź sobie, że budzisz się właśnie w takim miejscu. We wnętrzu gigantycznej stacji kosmicznej Nibiru. Pozbawiony pamięci. Zdezorientowany. Samotny. Musisz podjąć wędrówkę po mrocznych korytarzach tego świata. Czego szukasz? Bezpiecznej przystani? Odpowiedzi? Wspomnień? Wkrótce na swojej drodze spotkasz innych ludzi. Ich egzystencja jest uzależniona od stacji. Piją wodę dostarczaną systemem gigantycznych rur. Oddychają powietrzem z kilometrowych szybów. Odliczają czas według wyładowań elektrycznych zachodzących w rdzeniu stacji. Czy zostaną twoimi sprzymierzeńcami? Czy odnajdziesz wśród nich przyjaciół? Ukochanych? A może jedynie wrogów? W Nibiru granica między człowiekiem i maszyną, tym co naturalne i sztuczne została zatarta. Jest to dziwny i nieprzyjazny świat, w którym zasypiasz wpatrując się w bezgwiezdne sklepienie stacji. O czym byśmy śnili? Czego byśmy się bali? Nibiru to gra fabularna z gatunku science fiction, o utraconych wspomnieniach. Gracze wcielają się w Tułaczy: cierpiących na amnezję ludzi, zagubionych w ogromnej, zamieszkałej przez miliony mieszkańców stacji kosmicznej, gdzie każdy dzień jest walką o przetrwanie. Aby rozegrać przygodę potrzebujecie zebrać ekipę graczy, w tym jedną osobę która jako "Mistrz Gry" będzie was prowadzić przez scenariusz. Kilka kostek, wydrukowane karty postaci i ołówki. W grze będziecie siedzieć przy jednym stole i (przy pomocy wyobraźni) snuć fantastyczną opowieść waszych postaci, w tym fantastycznym świecie pełnym przygód. Jeśli Mistrz Gry postawi przed wami problem wymagający przetestowania, wtedy będziecie używać kości, porównując rezultat ze statystykami zawartymi we wcześniej przygotowanych kartach postaci. Podręcznik do gry Nibiru Podręcznik Główny zawiera wszystkie niezbędne reguły rządzące grą. Zapoznać się z nim powinni zarówno gracze odgrywający różne role, jak i sam mistrz przygotowujący sesje. Zawartość podręcznika: Wprowadzenie do Bezniebnego Świata i opis historii ludzkości w trakcie trzeciego Błysku. Trzy rozdziały w pełni opisujące obszary Antumbry, Penumbry i Umbry ze szczegółówymi opisami przykładowych osad, na które mogą natrafić Tułacze, oraz dużą mapą Bezniebnego Świata, która pozwoli śledzić ich wędrówki przez stację. Innowacyjny i nagradzający Twoją kreatywność System MEMO, dzięki któremu budujesz swoją postać - poprzez odkrywanie i opisywanie utraconych Wspomnień Twojej postaci. System MEMO łączy się z niezwykłymi Objawieniami, które nagrodzą kreatywność spisywanych przez Ciebie wspomnień. Dzięki Objawieniom będziesz mógł przechowywać esencję wspomnień w przedmiotach, nadając im nowe właściwości, a z najgorszych koszmarów tworzyć straszliwe trucizny. Rozbudowany i szczegółowy bestiariusz opisujący faunę i florę zamieszkującą Bezniebny Świat Nibiru, wraz z opisem ich niezwykłej, obcej biologii. Znajdziesz tam też twory pradawnej sztucznej inteligencji o niezrozumiałych dla zwykłych ludzi motywacjach i planach. Przygoda dla nowo przebudzonych Tułaczy, która wprowadzi ich w dziwaczny i tajemniczy świat stacji Nibiru. I wiele więcej! Przekonaj się sam, gdzie zaprowadzą Cię opuszczone korytarze Umbry. Poznaj tajemnice ukryte w martwych kryptach Bezniebnego świata.
Autor:
Federico Sohns
Wydawca:
Alis Games
199,95

Dostępnych 10 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w środę


Dostawa (Poczta Polska) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Świat bez nieba, wiatru i drzew. Oddzielony od śmiercionośnej pustki kosmosu systemem grodzi i metalowych ścian. Świat bez horyzontu, bez słońca. Twój świat.

Wyobraź sobie, że budzisz się właśnie w takim miejscu. We wnętrzu gigantycznej stacji kosmicznej Nibiru. Pozbawiony pamięci. Zdezorientowany. Samotny. Musisz podjąć wędrówkę po mrocznych korytarzach tego świata. Czego szukasz? Bezpiecznej przystani? Odpowiedzi? Wspomnień?

Wkrótce na swojej drodze spotkasz innych ludzi. Ich egzystencja jest uzależniona od stacji. Piją wodę dostarczaną systemem gigantycznych rur. Oddychają powietrzem z kilometrowych szybów. Odliczają czas według wyładowań elektrycznych zachodzących w rdzeniu stacji. Czy zostaną twoimi sprzymierzeńcami? Czy odnajdziesz wśród nich przyjaciół? Ukochanych? A może jedynie wrogów?

W Nibiru granica między człowiekiem i maszyną, tym co naturalne i sztuczne została zatarta. Jest to dziwny i nieprzyjazny świat, w którym zasypiasz wpatrując się w bezgwiezdne sklepienie stacji.

O czym byśmy śnili? Czego byśmy się bali?

Nibiru to gra fabularna z gatunku science fiction, o utraconych wspomnieniach. Gracze wcielają się w Tułaczy: cierpiących na amnezję ludzi, zagubionych w ogromnej, zamieszkałej przez miliony mieszkańców stacji kosmicznej, gdzie każdy dzień jest walką o przetrwanie.

Aby rozegrać przygodę potrzebujecie zebrać ekipę graczy, w tym jedną osobę która jako "Mistrz Gry" będzie was prowadzić przez scenariusz. Kilka kostek, wydrukowane karty postaci i ołówki. W grze będziecie siedzieć przy jednym stole i (przy pomocy wyobraźni) snuć fantastyczną opowieść waszych postaci, w tym fantastycznym świecie pełnym przygód. Jeśli Mistrz Gry postawi przed wami problem wymagający przetestowania, wtedy będziecie używać kości, porównując rezultat ze statystykami zawartymi we wcześniej przygotowanych kartach postaci.

Podręcznik do gry Nibiru Podręcznik Główny zawiera wszystkie niezbędne reguły rządzące grą. Zapoznać się z nim powinni zarówno gracze odgrywający różne role, jak i sam mistrz przygotowujący sesje.

Zawartość podręcznika:

  • Wprowadzenie do Bezniebnego Świata i opis historii ludzkości w trakcie trzeciego Błysku.
  • Trzy rozdziały w pełni opisujące obszary Antumbry, Penumbry i Umbry ze szczegółówymi opisami przykładowych osad, na które mogą natrafić Tułacze, oraz dużą mapą Bezniebnego Świata, która pozwoli śledzić ich wędrówki przez stację.
  • Innowacyjny i nagradzający Twoją kreatywność System MEMO, dzięki któremu budujesz swoją postać - poprzez odkrywanie i opisywanie utraconych Wspomnień Twojej postaci.
  • System MEMO łączy się z niezwykłymi Objawieniami, które nagrodzą kreatywność spisywanych przez Ciebie wspomnień. Dzięki Objawieniom będziesz mógł przechowywać esencję wspomnień w przedmiotach, nadając im nowe właściwości, a z najgorszych koszmarów tworzyć straszliwe trucizny.
  • Rozbudowany i szczegółowy bestiariusz opisujący faunę i florę zamieszkującą Bezniebny Świat Nibiru, wraz z opisem ich niezwykłej, obcej biologii. Znajdziesz tam też twory pradawnej sztucznej inteligencji o niezrozumiałych dla zwykłych ludzi motywacjach i planach.
  • Przygoda dla nowo przebudzonych Tułaczy, która wprowadzi ich w dziwaczny i tajemniczy świat stacji Nibiru.
  • I wiele więcej! Przekonaj się sam, gdzie zaprowadzą Cię opuszczone korytarze Umbry. Poznaj tajemnice ukryte w martwych kryptach Bezniebnego świata.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 208- stronicowy podręcznik w twardej oprawie
Waga:
1 kg

Recenzje

4.75
na podstawie 8 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Nibiru RPG (edycja polska)



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie