REXus - recenzje

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Gra imprezowa polegająca na odgadywaniu intencji "oficera" - pojedynczo lub w grupie. Ładnie wykonana, z prostymi zasadami.

Zdecydowany plus to wariant "na czas" - dla dwóch lub trzech osób (w normalnej konfiguracji 4 osoby to minimum), choć oficjalna aplikacja będąca w istocie stoperem to zbędny gadżet.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Gra zręcznościowa wymagająca nieco myślenia - w sam raz dla dzieci (nawet mniejszych, niż 8 lat), albo... w wersji z negatywną interakcją (podrzucanie wirusów i bakterii) - na imprezę dla dorosłych.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Gra o ryzykowaniu - albo powielamy rozrost, mogąc zyskać coraz więcej, ryzykując utratą wszystkiego, albo bierzemy, co jest. Wygra ten, który przyjmie najlepszą strategię... i będzie miał nieco szczęścia.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Gra dla lubiących nieco abstrakcyjne tytuły, w których budujemy coś na własnej planszy - tak jak Patchwork, czy Azul. Dodatkowy plus to bajkowy klimat. Interakcja między graczami jest niewielka, co nie każdemu może przypaść do gustu.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Rewelacyjnie wykonana gra abstrakcyjna, w której należy w określony sposób ułożyć płytki na planszy. I choć zasady nie są tak proste jak w Patchworku, to jednak fanom Pathworka Azul na pewno przypadnie do gustu.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Kolejna armia, a co za nią idzie - coraz więcej ciekawych sytuacji, które mogą wyniknąć z konfrontacji poszczególnych frakcji. Jeżeli ktoś cały czas orientuje się w zależnościach pomiędzy armiami Heksa, a na dodatek mu mało - pozycja obowiązkowa.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Przeplatana gra w szachy ze zmiennymi figurami (i w dodatku zmieniającymi właściciela) z grą ekonomiczną - na dobrą sprawę, są to dwie nieco zależne od siebie gry, w które gra się naprzemiennie. Połączenie jest jednak ciekawe. Co więcej - jest to idealna gra w podróż - tak skondensowanego pudełka, mieszczącego się w kieszeni kurtki, jeszcze nie wiedziałem.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Nieco bardziej skomplikowana odmiana Small World. Wprowadza kilka zasad, których nie ma w oryginale, i które nieco gmatwają rozgrywkę. Dla fanów wersji podstawowej pozycja niemal obowiązkowa (zwłaszcza, że za pomocą "Tuneli" lub "Realms" można ją połączyć z oryginałem i grać w 6 osób), początkującym polecałbym podstawę - jest łatwiejsza do opanowania.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Kolejna (obok Dancer) armia, która wywraca zasady gry do góry nogami. Jednak mimo podobieństw do Dancer, gra przypomina raczej Neodżunglę - trzeba jak najszybciej zbudować swoją potęgę i zadać pojedyncze, acz znaczące ciosy.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Dziwaczna armia, w której mamy do dyspozycji trzy Obiekty, będące tak sztabem, jak jednostką i modułem jednocześnie. Poza tym - wyłącznie żetony natychmiastowe. Gra tą armią - jak i przeciwko niej - wymaga porzucenia starych przyzwyczajeń i przemyślenia swojej strategii na nowo.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Gra zręcznościowa w naprawdę małym opakowaniu. Spokojnie można zabrać w podróż. Wykonanie może nie jest najwspanialsze, jednak produkt jest warty swojej ceny.


Gra polegająca na budowaniu własnego miasta, osadzona w świecie Neuroshimy (co dla niektórych będzie zaletą samo w sobie - można znaleźć nawiązania do Hexa i Konwoju). Ze względu na konieczność koncentrowania się przede wszystkim na sobie, interakcja między graczami w niektórych partiach (zwłaszcza przy odpowiednio dobranych frakcjach) może być bardzo, ale to bardzo niewielka. Nie zmniejsza to jednak radości z gry.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Złośliwa armia, spodoba się zwłaszcza zwolennikom Sharash. Raczej dla zaawansowanych graczy (mniej zaawansowani nie wykorzystają w pełni jej potencjału).


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Mechanika gry jest ciekawa, karty służące jednocześnie do zagrywania, płatności, i a symbolizujące surowce to oszczędny, acz oryginalny pomysł. Tempo gry początkowo jest bardzo wolne (można to zmienić za pomocą darmowego dodatku Festyn), jednak w czasie gry bardzo wzrasta.

Wykonanie - może nie jest najlepsze, tym nie mniej nie jest złe. Nie rozumiem tylko idei dołączenia trzech małych ściąg dla gracza - każdej w innym języku.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Prosta gra, sprawdzi się na imprezie. Trochę podobna do kierek - w podobną grę (nie licząc drewnianych ogórków) można by grać za pomocą tradycyjnej talii. W styczniowej promocji - dobry zakup.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

Gra o niezwykle prostych zasadach (o czym najlepiej świadczy objętość instrukcji) dla dwóch osób. Łączy w sobie grę strategiczną (mamy ograniczony czas i guziki) z Tetrisem (trzeba jak najlepiej układać skrawki materiału, bo na końcu gry każda dziura wiąże się z bolesną stratą punktów). Bardzo przyjemny wypełniacz czasu.


Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Armia z wieloma nowymi zdolnościami i możliwościami. Raczej dla bardziej wprawionych graczy. Jedyny minus, podobnie jak w innych armiach - brak zalaminowanej ściągi.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Pierwszy dodatek armijny do Hexa - w końcu w wersji 3.0 :) co ciekawe, tutaj żeton Sztabu jest po obu stronach taki sam (czy od tej pory wszystkie armie będą miały taki?). Niestety, w dalszym ciągu brak zalaminowanej, podręcznej ściągi, więc podczas gry trzeba się posiłkować instrukcją.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Armia dla bardziej zaawansowanych i nieco przebiegłych graczy. Sama z siebie niewiele może - jednak wytrącenie przeciwnikowi odpowiedniej jednostki za pomocą Agitatora stanowi silny i wyrafinowany atak.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Gra bardzo prosta (mimo nieco chaotycznie napisanej instrukcji) i szybka. Do tego tania, i w małym pudełku (nadaje się do zabrania w podróż).


Losowość:
Interakcja:
Złożoność: