soma-geek - recenzje

Jak dla mnie ideał :)

+


Dobry, solidny produkt

++++


Jak dla mnie ideał :)

świetna gra dla casuali, chaotyczna rozgrywka (to na plus, bo to współgra z tematem), dobre tempo, dużo interakcji, proste zasady

chyba najlepiej zaprojektowana (graficznie) polska gra!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

4


Dobry, solidny produkt

4


Dobry, solidny produkt

4


Dobry, solidny produkt

4


Dobry, solidny produkt

4


Dobry, solidny produkt

idealne dopasowanie mechaniki do tematu, czuć fabułę i historię

design: b. dobry, oszczędny

jakość elementów na najwyższym poziomie

rozgrywka troszkę mało intuicyjna, dużo wyjątków, ciężko wejść w grę (szczególnie casualom), po rezegraniu kilku partii (i pobuszowaniu po forach dyskusyjnych) gra bardzo zyskuje


mam największe zastrzeżenia do instrukcji: mało przejrzysta, wiele rzeczy nie wytłumaczono, niektóre z zasad zbyt od siebie oddalone (a powinny być razem), dużo rzeczy łatwo przeoczyć


Jak dla mnie ideał :)

idealne do Studium w Szmaragdzie :)


Jak dla mnie ideał :)

wszystko, to co lubię: klimat, fabuła, wiktoriański przepych graficzny w wybornym stylu, interakcja, ukryte tożsamości, czystość prostoty jeśli chodzi o mechanikę, elementy dedukcji, idealne połaczenie deck buildingu z area control (choć deck wysuwa się na plan pierwszy: i dobrze!)

nie wszystkim graczom spodobał się mechanizm podliczania punktów, ale do mnie to przemawia! w końcu po coś są te ukryte tożsamości, zasady punktacji trzeba wkalkulować w swoje posunięcia i przewidywać, blefować, dedukować...


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Świetny klimat: wdzięczne retro SF, dieselpunk. Graficznie, designersko: cudne! Spójne fabularnie i mechanicznie. Prosta, szybka rozgrywka, dobrze napisany regulamin. Polecam.