Challengers: Drużyna marzeń
Wygraj turniej w zdobywanie flagi!- 1 - 8 osób
- od 8 lat
- ok. 45 minut
- wydanie polskie
- Autor:
- Johannes Krenner, Markus Slawitscheck
- Ilustracje:
- Jeff Harvey
- Wydawca:
- Rebel
Dostawa (Poczta Polska)
już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Opis
Wspierany przez Bardkę Kraken właśnie przechwycił flagę. Przeciwnik zaraz zaatakuje… Przygotuj się na kontratak Nekromantką i Gumową Kaczuszką! Nieoczywiste sojusze są tu na porządku dziennym: zespoły kosmitów, potwory z oceanicznych głębin i inne postacie nie z tej ziemi ramię w ramię dążą do wspólnego celu, jakim jest wygranie największego na świecie turnieju w zdobywanie flagi!
Challengers: Drużyna marzeń to wciągająca gra karciana z mechaniką budowania talii, w której stoczysz 7 intensywnych pojedynków, w każdej rundzie ścierając się z innym przeciwnikiem. Na kartach znajdziesz ponad 70 różnych postaci o wyjątkowych zdolnościach: od kosmitów po potwory z oceanicznych głębin. Twoim celem będzie znalezienie wśród nich takiej kombinacji, która zapewni najlepsze połączenie umiejętności i pozwoli wygrać z całkowicie różnymi przeciwnikami.
Na czym to polega?
Rozgrywka w Challengers składa się z 7 rund, z których każda jest zupełnie nowym pojedynkiem. Rundy dzielą się na 2 fazy:
Fazę talii każdy z uczestników rozgrywa na własną rękę i w swoim tempie, dobierając nowe karty i tworząc z nich jak najsilniejszy zestaw. W grze występuje 75 postaci z ponad 40 efektami, dzięki czemu różnorodność jest naprawdę duża i za każdym razem mamy okazję do wypróbowania zupełnie nowych strategii.
Fazę meczu rozgrywamy w parach niezależnie od pozostałych graczy. Jedna osoba zaczyna jako posiadacz flagi, podczas gdy druga próbuje ją przejąć, a gdy przedmiot zmienia właściciela, role się odwracają. Atak polega na odkrywaniu kolejnych kart z talii do momentu, aż będą miały siłę równą lub wyższą niż siła karty, która przejęła flagę. Do wyniku liczą się zarówno wartości kart, jak i dodatkowe efekty.
Zwycięzca każdego pojedynku zdobywa trofeum z określoną liczbą kibiców. Po 7. rundzie gracze podliczają swoje wyniki, a dwójka, która zebrała najwięcej kibiców, wchodzi do finału.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Dzięki prostym zasadom i bazowaniu na efektach kart gra świetnie sprawdzi się jako wprowadzenie do mechaniki budowania talii, a tym samym do świata bardziej rozbudowanych planszówek.
- Poszczególne pojedynki są dynamiczne i intensywne, nie pozwalając graczom na nudę!
- Gra zawiera 4 wysokiej jakości maty i 336 kart z ponad 70 postaciami, pozwalającymi na budowanie ciekawych, przemyślanych talii bazujących na różnorodnych efektach.
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 336 kart
- 4 planszetki parków
- 4 żetony flag
- 40 żetonów kibiców
- 28 żetonów trofeów
- 3 tacki na karty
- 2 instrukcje
- Instrukcja i inne pliki:
- Waga:
- 1,9 kg
- Podmiot gospodarczy:
- Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
- Kod producenta:
- ZM026PL
- Kod EAN / UPC:
- 841333121532
- Kraj pochodzenia:
- Chiny
- Informacje dot. bezpieczeństwa:
- Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
- Pasujące koszulki:
Dodatki i akcesoria
Recenzje
Pytania i odpowiedzi
Witam, Pytanie odnośnie zasad gry: w talii robota jest karta "Autokoretka" o sile 7, która w opisie ma "Ta karta ma -1 za każdą kartę z symbolem innej talii na ławce robota". Problem w tym, że na ławce robota będą zawsze lądowały karty wyłącznie z symbolem talii robota, bo on nie dobiera kart z zewnętrznej talii, którymi posługują się żywi gracze. Czyli wychodzi martwa zasada. Obstawiam, że jest tutaj jakiś błąd w tłumaczeniu. Ktoś wie, jak ta zasada powinna brzmieć poprawie? Pozdrawiam
~ Jarek 25.08.2024 19:21
Wystąpił błąd w tłumaczeniu. Powinno być "Ta karta ma –1 za każdą kartę z symbolem innej talii na ławce przeciwnika Robota".
~ Ewelina 29.08.2024 12:51
Robisz zakupy pierwszy raz?