Reklamacje i zwroty

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Uwaga! Zamówienia na produkty sprowadzane zza granicy (czas realizacji 14 dni) są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

  1. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru w momencie zakupu wraz z odpowiednimi kosztami dostawy. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych przelewem bankowym na konto, z którego przelew przyszedł lub, w przypadku płatności za pobraniem, na konto wskazane przez klienta.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Zobacz także:

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami w celu rozwiązania problemu. Odradzamy wysyłanie do nas czegokolwiek bez uprzedniego kontaktu. 
  2. Jeśli wada produktu jest wadą fabryczną należy się z nami skontaktować w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ewentualnego ustalenia dalszej procedury postępowania. 
  3. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych za pobraniem.
  4. Koszty, związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  5. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Uwaga! Jeśli odebrany przez Ciebie towar jest niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez e-mail - postaramy się rozwiązać ten problem jak najszybciej.