Odpowiedzi na Twoje pytania, czyli FAQ
1) Czy towar jest na stanie?
Jeżeli przy wybranym przez Ciebie produkcie widnieje informacja "w magazynie", oznacza to, że produkt jest na stanie w magazynie wysyłkowym i możemy go wysłać od razu Oprogramowanie sklepu internetowego pokazuje zawsze aktualną informację na ten temat.
2) Czy moj przelew dotarł?
Jeśli wybrałeś opcję Przelew na konto bez wykorzystania którejś z szybkich płatności Twój przelew musimy sami odnotować na naszym koncie. To, czy przelew został odnotowany możesz to sprawdzić w Historii zamówień. Wysyłamy również e-maila w momencie, gdy przelew dotrze. Odnotowanie przelewu przez naszego pracownika może zająć parę godzin, zależy od momentu opłacenia przez Ciebie zamówienia.
3) Jakie są koszty dostawy?
Generalnie polecamy zapoznanie się z całym działem "Obsługa Klienta" :)
4) Kiedy wyślecie moją paczkę?
Sprawdź czas realizacji zamówień TUTAJ
Po przyjęciu zamówienia zawsze wysyłamy do Ciebie e-maila z informacją jaki jest czas realizacji zamówienia. Przeczytaj go dokładnie :) Jeśli nie wysyłamy jeszcze paczki, oznacza to, że ciągle czekamy aż dojadą do nas zamówione przez Ciebie produkty, a przynajmniej jeden z nich.
5) Chcę zmienić złożone już zamówienie
Wyślij e-maila na adres sklep@rebel.pl z numerem zamówienia i dokładną nazwą produktu, który chcesz dodać / usunać lub dokładnym opisem innych zmian.
6) Czy można umówić kuriera na konkretną godzinę?
My nie możemy. Ale Ty, po otrzymaniu mailem numeru nadawczego paczki możesz zadzwonić do firmy kurierskiej i poprosić o kontakt do kuriera, który ma Twoją paczkę. Być może będziesz mógł się z nim umówić na konkretną godzinę.
7) Czy możecie powiedzieć, kurierowi by do mnie zadzwonił, jak już będzie miał paczkę?
Nie, nie możemy. Ale Ty możesz próbować się z nim skontaktować (jak w pytaniu powyżej). Niekiedy kurierzy sami dzwonią by sprawdzić, czy będziesz o danej godzinie w domu i mogą ustalić szczegóły dostawy.
8) Paczka do mnie ciągle nie dotarła pomimo wysłania jej 2 dni temu, co robić?
- Poczta Polska - warto zadzwonić do swojego Urzędu Pocztowego i zapytać o przesyłkę podając jej numer nadawczy. Często się zdarza, że paczki leżą na poczcie zapomniane. Jeśli nie będzie tam tej paczki, można zapytać o numer telefonu do centrum dystrybucji paczek w tym regionie i tam zadzwonić i zapytać o tę przesyłkę. Oni powinni wiedzieć, gdzie paczka się znajduje i co się z nią dzieje.
Jeśli paczki nadal nie ma, należy czekać. Poczta Polska daje sobie 14 dni roboczych na doręczenie paczki priorytetowej. Tylko 80% paczek trafia do obiorcy następnego dnia po nadaniu.
Jeśli paczki nie ma po 14 dniach roboczych, można pisać reklamację - prosimy wtedy kontatkować się z nami. - Kurier UPS - w momencie wysłania paczki wysłaliśmy e-mailem jej numer nadawczy. Proszę wejść na tę stronę http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx wpisać w odpowiednie pole numer nadawczy i sprawdzić co dzieje się z paczką. Można też zadzwonić do swojego oddziału UPS:
http://www.ups.com/content/pl/pl/contact/index.html?WT.svl=Footer i zapytać o losy paczki. Klient, jako odbiorca paczki, ma największe możliwości wpłynięcia na kuriera i ustalenia warunków odbioru niż my, jako nadawca.