Czas realizacji zamówień
- Czas realizacji (wysyłki), czyli jak szybko spakujemy Twoje zamówienie
- Na stronach produktów znajdziesz informację dotyczącą przewidzianego czasu realizacji.
- Jeżeli mamy dany produkt w magazynie i zamówienie złożysz do godziny 12:00 wysyłka nastąpi jeszcze tego samego dnia (dzisiaj). Zamówienia złożone po godzinie 12:00 wysyłamy następnego dnia roboczego (jutro).
- Pamiętaj, że aby zamówienie zostało wysłane, musi zostać potwierdzone i mieć odpowiedni status płatności. Zamówienia "za pobraniem" wysyłamy natychmiast, a przy płatności przelewem - musimy zaczekać na zaksięgowanie wpłaty.
- Jeżeli produkt nie znajduje się w magazynie (musi zostać sprowadzony od dostawcy) pojawia się przy nim informacja o czasie realizacji - np. "Realizacja: do 14 dni".
- Czas dostawy, czyli los pancernej paczki w rękach dostawcy
- Czas dostawy wynosi zwykle 1 dzień roboczy (przesyłka kurierska), 1-2 dni (Paczkomaty) i 2-3 dni (Poczta Polska), jednakże każdy z przewoźników miewa opóźnienia. Niestety jest to od nas niezależne, na szczęście nie zdarza się często. Jednak ostrzegamy!
- Kurierzy nie dostarczają paczek w weekendy. W niektórych miejscowościach Poczta Polska i Paczkomaty dostarczają przesyłki w soboty, jednak nie jest to żadną regułą.
- Podany czas realizacji to najpóźniejszy możliwy termin. Zwykle zamówienie jest realizowane wcześniej - gdy tylko produkty znajdą się u nas w magazynie. Czasami również może się zdarzyć że kurier lub poczta nie zadziała jak powinien i paczka się spóźni. Niestety na to wpływu już nie mamy - powody opóźnień są różne, prosimy o tym pamiętać.
- Dostarczenie przesyłki
- Paczki wysyłamy
- przesyłką kurierską (UPS, DHL, itp.)
- Pocztą Polską (priorytet)
- do Paczkomatów InPost
- w zależności od tego jaka forma dostawy zostanie wybrana w czasie składania zamówienia.
- Abyśmy mogli wysłać paczkę do 15:00, zamówienie musi być gotowe do realizacji o godzinie 12:00.
- W momencie wysłania paczki otrzymasz e-maila z numerem nadawczym paczki oraz kilkoma wskazówkami.
- Nie jesteśmy w stanie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez Paczkomaty, Pocztę Polską czy nawet kuriera! Jeśli paczka przyjdzie za późno, zawsze masz prawo odmówić odbioru a nas poinformować, że paczka nie została odebrana z powodu zbyt długiego czasu dostawy.
- Jeśli wybrałeś płatność "za pobraniem", w przypadku nie odebrania paczki będziemy od Ciebie przyjmować zamówienia tylko opłacane przelewem. Zamówienie po raz drugi nie odebranego wcześniej produktu pociąga za sobą konieczność uiszczenia opłaty za wcześniejszą wysyłkę.
- Paczki wysyłamy
- Produkty sprowadzane na zamówienie zza granicy
- Niekiedy zdarza się, że przewidywany czas realizacji zamówienia wydłuży się ze względu na braki magazynowe u dostawców. Gdy tylko dowiadujemy się o możliwych trudnościach lub opóźnieniach w realizacji, od razu się kontaktujemy z klientem, by ustalić co zrobić dalej z zamówieniem.
- Pewność otrzymania zamówionego produktu
- Doskonale zdajemy sobie sprawę, iż zaufanie Klientów do naszego sklepu jest najważniejsze. To ono buduje opinię o nas. Opinię, która handlu internetowym jest najistotniejsza. W żadnym wypadku nie pozwolimy sobie tego zaufania i dobrej opinii naruszyć. Zależy nam, aby Klienci byli zawsze zadowoleni z zamówionych produktów i obsługi, by polecali nas innym i wracali do nas, by zostali naszymi stałymi Klientami.
- Jesteśmy świadomi faktu, że opinie innych Klientów są najlepszą rekomendacją, dlatego też proponujemy zapoznać się z komentarzami Klientów dotyczącymi naszego sklepu.