Kraken: Gra ukrytych tożsamości i buntu na pokładzie

Uda Ci się dotrzeć do celu?
Podziel się swoją opinią
  • 5 - 11 osób
  • od 12 lat
  • 45 - 90 minut
  • wydanie polskie
W wyniku serii niefortunnych zdarzeń straciłem połowę załogi. Reszta, w przekonaniu, że okręt jest przeklęty, opuściła mnie w małym porcie, do którego zawinęliśmy, by uzupełnić zapasy wody. Zaciągnięcie nowej załogi w miejscowej tawernie poszło zaskakująco łatwo. Cieszyłbym się, gdyby nie dziwne przeczucie, że część z nowych załogantów ma jakieś nikczemne zamiary… Dziennik kapitański, 8 października 1695 r. Kraken to gra strategiczna pełna blefu, dedukcji i ukrytych tożsamości. Wszyscy uczestnicy wcielają się w członków załogi statku, ale mają odmienne cele dotyczące kursu statku. Lojalni marynarze starają się doprowadzić statek do bezpiecznego portu, podczas gdy piraci dążą do dotarcia do kryjówki w Karmazynowej Zatoce. Jednocześnie szalony kultysta próbuje przekonać pozostałych graczy, aby pomogli mu wezwać mrocznego Krakena. Czy jesteś gotowy na ekscytującą przygodę na pełnym niebezpieczeństw morzu?
Autor:
Maikel Cheney, Dr. Hans Joachim Höh, Tobias Immich
Ilustracje:
James Churchill, Hendrik Noack
Wydawca:
Lucrum Games
239,95

Dostępnych 13 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka jutro


Dostawa (Poczta Polska) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

W wyniku serii niefortunnych zdarzeń straciłem połowę załogi. Reszta, w przekonaniu, że okręt jest przeklęty, opuściła mnie w małym porcie, do którego zawinęliśmy, by uzupełnić zapasy wody. Zaciągnięcie nowej załogi w miejscowej tawernie poszło zaskakująco łatwo. Cieszyłbym się, gdyby nie dziwne przeczucie, że część z nowych załogantów ma jakieś nikczemne zamiary…

Dziennik kapitański, 8 października 1695 r.

Kraken to gra strategiczna pełna blefu, dedukcji i ukrytych tożsamości. Wszyscy uczestnicy wcielają się w członków załogi statku, ale mają odmienne cele dotyczące kursu statku. Lojalni marynarze starają się doprowadzić statek do bezpiecznego portu, podczas gdy piraci dążą do dotarcia do kryjówki w Karmazynowej Zatoce. Jednocześnie szalony kultysta próbuje przekonać pozostałych graczy, aby pomogli mu wezwać mrocznego Krakena.

Czy jesteś gotowy na ekscytującą przygodę na pełnym niebezpieczeństw morzu?

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • dwustronna plansza
  • statek Instabil
  • dziennik kapitański
  • odznaka pierwszego oficera
  • odznaka nawigatora
  • 3 znaczniki "po służbie"
  • 54 pistolety
  • 10 żetonów akcji mapy
  • 22 karty postaci
  • 11 kart stronnictwa
  • 23 karty nawigacji
  • 4 karty batożenia
  • 5 kart rytuału
  • karta "piekielna głębia"
  • 4 karty pomocy
  • instrukcja
Waga:
1,5 kg
Pasujące koszulki:


Dodatki i akcesoria


Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Kraken: Gra ukrytych tożsamości i buntu na pokładzie





Pytania i odpowiedzi

Wszystkie 1
Z odpowiedzią 1
Oczekujące na odpowiedź 0

Dzień dobry, czy te koszulki, które są podpowiadane pod grą jako akcesoria, to koszulki pasujące do kart z danej gry? Pozdrawiam

~ Karolina Słyk 16.04.2024 11:17

Tak

Czy odpowiedź była przydatna? 0

~ Ewelina 18.04.2024 15:34

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie