Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX
7 opinii
  • 2 - 4 osoby
  • od 8 lat
  • ok. 30 minut
  • wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem. Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu. Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.
Autor:
Michał Oracz
Wydawca:
Portal Games
39,95

Dostępnych 9 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka dzisiaj


Dostawa (Poczta Polska) już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.

Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dziki specjalnej cesze Sztabu.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 35 żetonów armii
  • znaczniki ran, frakcji, sieci
  • woreczek strunowy
  • instrukcja
Waga:
200 g


Recenzje

4.71
na podstawie 7 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)



Najbardziej przydatne recenzje

Gogles

Liczba recenzji: 35

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Jak dla mnie ideał :)

1. Wykonanie: Solidne kafle z dobrymi ilustracjami. Szkoda tylko że instrukcja z opisem armi nie jest wydana tak jak w podstawce. Warto by było wydać te parę groszy więcej. 4/5 2. Instrukcja: Krótka, zwięzła i szybka do zrozumienia 5/5 3. Mechanika: Armia jest zbilansowana i dobrze się nią gra. 5/5 5. Ogólnie: Mogę z czystym sercem na pewno urozmaici ona grę. 5/5


REXus

Liczba recenzji: 27

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Armia, która fabularnie wywodzi się z Molocha i Neudżungli, podczas gry w ogóle ich nie przypomina. Jest ruchliwa i szybka, a na dodatek ma żeton natychmiastowy, który blokuje innym graczom możliwość wystawiania żetonów na planszę - czego nie mają inne armie.

Wykonanie - solidne jak w przypadku innych dodatków, wada także ta sama - brak ściągi dla gracza.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Schatan

Liczba recenzji: 48

Jedna z armii robiących najwięcej zamieszania na planszy. Daje możliwość totalnego zmienienia sytuacji co turę. Mobilność jednostek dookoła sztabu, zwłaszcza przy dużej ilości działek gaussa pozwala robić czystkę i systematycznie budować sobie pozycję. Niestety jeden żeton ruchu może być piętą achillesową w pojedynku. Ratuje niejako przed tym terror - sztuk dwa. Jak najdą oba pod rząd, to przeciwnik patrzy i płacze. :P Nieśmiertelna jednostka, wracająca do dociągu pozwala na pewne planowanie ruchów. I jeszcze atakujący w dwóch turach kolesław z pancerzem na plecach. Wykorzystując możliwość zdjęcia transportera z mapy potrafi zagiąć niezłego parola wrogowi.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:


Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie