Pagan: Za palisadą
Urozmaić swoją grę nową mechaniką- 2 osoby
- od 12 lat
- 45 - 75 minut
- wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Pagan: Tajemnica Roanoke.- Autor:
- Kasper Kjær Christiansen, Kåre Storgaard
- Ilustracje:
- Maren Gutt
- Wydawca:
- Lucky Duck Games
Opis
Od samego początku kolonia boryka się z trudnościami. Nawet bez wpływu Wiedźm, próba osiedlenia nowych obszarów okazała się wyjątkowo trudna. Niemniej jednak, kolonia musi podjąć wysiłek okiełznania dzikich terenów za obroną palisady. Tamtejsze zasoby są kluczem do przetrwania. Pomimo że okoliczne bagna obfitują w dziką zwierzynę i są bogate w surowce, otacza je nieustająca mgła. Wszelkie próby poprawy rolnictwa zakończyły się niepowodzeniem. Zwierzęta stawały się słabe, mleko się psuło, a jaja miały zielonkawe zabarwienie.
Czy pojawienie się Wiedźmy w tej społeczności było jedynie objawem większego, nadprzyrodzonego zjawiska? Czy możliwe jest oczyszczenie okolicy i przekształcenie jej w rozwijającą się kolonię?
Dodatek Za palisadą wprowadza do gry Pagan dwie nowe mechaniki: mrok i oczyszczenie. Mrok to nowy zasób, który korzystnie działa na Wiedźmę, symbolizując jej związek z tą krainą. Można go zneutralizować przy odpowiedniej ilości pracy i energii, a całkowite oczyszczenie karty z mroku przyniesie korzyści Łowcy.
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 50 kart Łowcy
- 50 kart Wiedźmy
- 9 kart wieśniaków
- 9 kart podejrzanych
- 4 karty scenariuszy,
- 3 karty podsumowania wieśniaków
- 30 żetonów mroku
- instrukcja
- Waga:
- 1,3 kg
- Kod producenta:
- LKY PFR-R03-PL
- Kod EAN / UPC:
- 691835199733
- Kraj pochodzenia:
- Chiny
- Pasujące koszulki:
Dodatki i akcesoria
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Pagan: Za palisadą
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?