Pakt z diabłem

Jak drogo sprzedasz swoją duszę?
8 opinii
  • 4 osoby
  • od 13 lat
  • ok. 120 minut
  • wydanie polskie
Wraz z początkiem epoki oświecenia z wieków ciemnych wyłoniły się cztery królestwa. Każde z nich marzy o potędze, by pławić się w blasku nowo odkrytego dobrobytu. Na czele dwóch stoją żałośni śmiertelnicy rozdarci pomiędzy żądzą władzy a koniecznością dogadzania Kościołowi. Jednym rządzi nieujawniony kultysta, który już dawno uległ pokusie. Czwarte należy do samego diabła. Komu uda się zwyciężyć? Pakt z diabłem to strategiczna gra blefu i zmiennych układów, w której handel gra główną rolę, a towarem są… ludzkie dusze! Podczas zabawy każdy z czterech graczy wciela się w tajemnicy w jedną z ról: śmiertelnika, kultysty, a nawet samego diabła. Każda z nich oferuje zupełnie inne doświadczenie z rozgrywki i różne strategie do wypróbowania. Na czym to polega? Na samym początku gry uczestnikom w tajemnicy przydzielane są role. Wykorzystujemy do tego praktyczną aplikację, która dba o losowość procesu i zachowanie go w tajemnicy. Każdy z graczy otrzymuje specjalną skrzynkę, w której znajdują się jego zasoby początkowe (różne dla kultysty, diabła i śmiertelników). Posłuży ona też do zawierania paktów. Niezależnie od przyjętej roli, celem każdego z graczy jest zgromadzenie jak największej liczby punktów na koniec gry. W tym celu będziemy gromadzili zasoby, które następnie możemy wykorzystać do wznoszenia cennych budynków. Każdy z nich ma określony koszt, ale też zapewnia punkty i ciekawe efekty. Zbieranie odpowiednich zestawów pozwala realizować dodatkowe cele i gromadzić jeszcze więcej punktów. Ważnym elementem gry jest faza paktów, podczas której w tajemnicy wymieniamy się zasobami. Dla diabła i kultysty to okazja do zdobycia cennych fragmentów duszy, a dla śmiertelników – na zdobycie dóbr w zamian za oddanie cząstki siebie. Dobra propozycja handlowa może zapewnić nam przewagę, jednak pozbawienie się całej duszy może przyciągnąć uwagę inkwizycji…  Dlaczego pokochasz tę grę?  Trzy role o odmiennych celach pozwalają nam wypróbować różne style gry i sprawdzić, w którym z nich czujemy się najlepiej. Mocno ograniczona liczba zasobów i możliwości zmusza graczy do nieustannego kalkulowania najbardziej opłacalnych opcji.  Praktyczna aplikacja pozwala na zachowanie w tajemnicy losowania ról i negocjacji w fazie paktów, a jednocześnie nie przytłacza analogowej zabawy.
Autor:
Matúš Kotry
Ilustracje:
David Cochard
Wydawca:
Rebel
249,95

Dostępnych powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Poczta Polska) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Wraz z początkiem epoki oświecenia z wieków ciemnych wyłoniły się cztery królestwa. Każde z nich marzy o potędze, by pławić się w blasku nowo odkrytego dobrobytu. Na czele dwóch stoją żałośni śmiertelnicy rozdarci pomiędzy żądzą władzy a koniecznością dogadzania Kościołowi. Jednym rządzi nieujawniony kultysta, który już dawno uległ pokusie. Czwarte należy do samego diabła. Komu uda się zwyciężyć?

Pakt z diabłem to strategiczna gra blefu i zmiennych układów, w której handel gra główną rolę, a towarem są… ludzkie dusze! Podczas zabawy każdy z czterech graczy wciela się w tajemnicy w jedną z ról: śmiertelnika, kultysty, a nawet samego diabła. Każda z nich oferuje zupełnie inne doświadczenie z rozgrywki i różne strategie do wypróbowania.

Na czym to polega?

Na samym początku gry uczestnikom w tajemnicy przydzielane są role. Wykorzystujemy do tego praktyczną aplikację, która dba o losowość procesu i zachowanie go w tajemnicy. Każdy z graczy otrzymuje specjalną skrzynkę, w której znajdują się jego zasoby początkowe (różne dla kultysty, diabła i śmiertelników). Posłuży ona też do zawierania paktów.

Niezależnie od przyjętej roli, celem każdego z graczy jest zgromadzenie jak największej liczby punktów na koniec gry. W tym celu będziemy gromadzili zasoby, które następnie możemy wykorzystać do wznoszenia cennych budynków. Każdy z nich ma określony koszt, ale też zapewnia punkty i ciekawe efekty. Zbieranie odpowiednich zestawów pozwala realizować dodatkowe cele i gromadzić jeszcze więcej punktów.

Ważnym elementem gry jest faza paktów, podczas której w tajemnicy wymieniamy się zasobami. Dla diabła i kultysty to okazja do zdobycia cennych fragmentów duszy, a dla śmiertelników – na zdobycie dóbr w zamian za oddanie cząstki siebie. Dobra propozycja handlowa może zapewnić nam przewagę, jednak pozbawienie się całej duszy może przyciągnąć uwagę inkwizycji… 

Dlaczego pokochasz tę grę? 

  • Trzy role o odmiennych celach pozwalają nam wypróbować różne style gry i sprawdzić, w którym z nich czujemy się najlepiej.
  • Mocno ograniczona liczba zasobów i możliwości zmusza graczy do nieustannego kalkulowania najbardziej opłacalnych opcji. 
  • Praktyczna aplikacja pozwala na zachowanie w tajemnicy losowania ról i negocjacji w fazie paktów, a jednocześnie nie przytłacza analogowej zabawy.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 4 dwupoziomowe ekrany graczy
  • plansza główna
  • dwuwarstwowa plansza inkwizycji
  • 95 tekturowych żetonów zasobów
  • 54 tekturowe żetony monet
  • 32 kafelki osiągnięć
  • 20 żetonów anielskich i diabelskich skrzydeł
  • 17 żetonów do głosowania i zgadywania ról graczy
  • 16 żetonów akcji
  • 4 skrzynie umożliwiające zawieranie sekretnych paktów
  • 8 żetonów fragmentów duszy
  • 8 żetonów pobłażania
  • 14 żetonów błaznów
  • 8 żetonów przypominających
  • 6 żetonów zapasowych
  • 80 kart budynków
  • 20 kart wydarzeń
  • 11 kart inkwizytorów
  • 12 kart próśb
  • 16 kafelków dworzan
  • 2 tekturowe figurki wściekłego tłumu
  • 16 znaczników
  • instrukcja
  • 4 karty pomocy
  • 2 pojemniki na żetony
Instrukcja i inne pliki:
Waga:
2,745 kg
Kod EAN / UPC:
5902650618213
Kraj pochodzenia:
Czechy
Informacje dot. bezpieczeństwa:
Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Pasujące koszulki:


Dodatki i akcesoria


Recenzje

3.88
na podstawie 8 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Pakt z diabłem



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Wszystkie 1
Z odpowiedzią 1
Oczekujące na odpowiedź 0

Jaki jest rozmiar kart?

~ Michał 19.04.2023 18:00

22 karty eventów (56x87) - standard american/usa 103 karty budynków itp. (43x67) - mini euro i jakieś 4 karty promocyjne mieszczące się w powyższe, ja mam tak zakoszulkowane :)

Czy odpowiedź była przydatna? 0

~ KuroMegane 19.04.2023 19:26

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie


Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również

Alchemicy

Alchemicy

Cytadela

Cytadela