Graj z głową: Almanach Mistrza Gry (drugie wydanie)
Ignacy Trzewiczek- wydanie polskie
- Wydawca:
- Portal Games
Opis
Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza?
Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową!
Artykuły zamieszczone w Graj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Książka naszpikowana jest przykładami, zawiera anegdoty z sesji, przydatne trików i propozycje rozwiązań częstych problemów. To nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych oraz po prostu znakomita lektura.
Podręcznik podzielony jest na cztery duże rozdziały:
- Gracz - w którym znajdują się techniki związane z relacjami pomiędzy MG i graczem, wyjaśnienie tego, czego pragną gracze na sesji i jak realizować ich potrzeby.
- Drużyna - w którym znajdują się metody, dzięki którym MG może zespolić graczy i zmienić ich w dobrze współpracującą, ciekawą drużynę BG.
- Punkty doświadczenia - w którym znajdują się porady i sztuczki związane z przyznawaniem graczom PD.
- Bohater gracza - zawierający techniki poświęcone postaciom graczy i takim zagadnieniom jak śmierć postaci, czy metodom ubarwiania Bohaterów Graczy.
Almanach Mistrza Gry: Graj z głową to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez "Graj twardo" Johna Wick'a.
Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął "Jesienną Gawędą", cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, kóry na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce.
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- podręcznik
- Waga:
- 324 g
- Kod EAN / UPC:
- 9788394726645
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Graj z głową: Almanach Mistrza Gry (drugie wydanie)
Najbardziej przydatne recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Almanach Mistrza Gry w najlepszym wydaniu. Bardzo przydatny zbiór dłuższych i krótszych rad i pomysłów na temat planowania, przygotowania i prowadzenia sesji, zbierania feedbacku, zarządzania BNami i postaciami graczy, dbania o świat przedstawiony i o zadowolenie wszystkich graczy... I jeszcze o milionie innych rzeczy.
Dużo mniej kontrowersyjne niż tezy Wicka, napisane z dużo mniejszym samozadowoleniem i dużo łatwiejsze do przyswojenia. Autor nie żywi pretensji do prezentowania jedynie słusznego modelu, a raczej dzieli się swoimi doświadczeniami i przekonaniami na to, jak prowadzić, żeby było fajnie.
Rzecz i dla początkujących, i dla zaawansowanych.
Właśnie odświeżam sobie rozdział o przyznawaniu punktów doświadczenia i znalazłem tam kilka rzeczy przegapionych w pierwszym czytaniu...
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo ciekawa pozycja zarówno dla początkujących jak i doświadczonych mistrzów gry. Poruszane w książce tematy pomogą podnieść poziom sesji tym początkującym mg a zaawansowanym podrzucą ciekawe rozwiązania. Nawet jak ktoś nic z niej nie wyniesie to przynajmniej przeczyta ciekawie i dobrze napisaną pozycję. W pełni zasłużone 5/5.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo ciekawa pozycja. Jak przystało na teksty tego autora czyta sie to bardzo przyjemnie. Jednocześnie jest to zestaw ciekawych sugestii dla MG. Na pewno najwięcej zyska tu początkujący Mistrz ale i stary wyjadacz znajdzie coś dla siebie.
Wszystkie recenzje
Recenzje na innych portalach
- Recenzja w REBEL Times #16
- Recenzja w serwisie Polter.pl (Aureus)
- Recenzja w serwisie Polter.pl (Craven)
- Recenzja w serwisie Paradoks
- Recenzja w serwisie Tawerna RPG
- Recenzja #2 w serwisie Paradoks
- Recenzja w serwisie Valkiria
- Recenzja w serwisie Esensja
- Opis w serwisie RPG Geek (ang.)
- Recenzja w serwisie Game Exe
- Opis na oficjalnej stronie wydawcy Portal Games
- Opis w serwisie Gildia
- Opis w serwisie Lubimy Czytać
Pytania i odpowiedzi
Robisz zakupy pierwszy raz?