How To Write Adventure Modules That Don't Suck

Praktyczny poradnik dla twórców przygód
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    (0)
  • wydanie angielskie
Over the last 15 years, Goodman Games has established a reputation for publishing some of the best adventure modules in the industry. Now we present our advice on how you can write great adventures! This compilation of articles is authored by two dozen of the industry’s best-known adventure writers. Each article gives a different perspective on how to write adventure modules that don’t suck, written by authors with decades of experience and prominent published credits. By the time you’re done reading this book, you’ll be on the path to designing great adventure modules on your own. Whether you’re an experienced writer or an aspiring novice, you’ll find something of value in this book! Writers: Jobe Bittman, Mike Breault, Anne K. Brown, Timithy Brown, Stephen Chenault, Casey Christofferson, Chris Clark, Michael Curtis, Chris Doyle, Joseph Goodman, Allen Hammack, Jon Hook, Kevin Melka, Brendan J. LaSalle, Lloyd Metcalf, Bill Olmesdahl, Steve Peek, Jean Rabe, Merle M. Rasmussen, Lester Smith, Harley Stroh, Jim Wampler, James M. Ward, Skip Williams, Steve Winter
Wydawca:
Goodman Games
Liczba stron:
160
Rodzaj oprawy:
twarda
11995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym
Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Over the last 15 years, Goodman Games has established a reputation for publishing some of the best adventure modules in the industry. Now we present our advice on how you can write great adventures!

This compilation of articles is authored by two dozen of the industry’s best-known adventure writers. Each article gives a different perspective on how to write adventure modules that don’t suck, written by authors with decades of experience and prominent published credits.

By the time you’re done reading this book, you’ll be on the path to designing great adventure modules on your own.

Whether you’re an experienced writer or an aspiring novice, you’ll find something of value in this book!

Writers: Jobe Bittman, Mike Breault, Anne K. Brown, Timithy Brown, Stephen Chenault, Casey Christofferson, Chris Clark, Michael Curtis, Chris Doyle, Joseph Goodman, Allen Hammack, Jon Hook, Kevin Melka, Brendan J. LaSalle, Lloyd Metcalf, Bill Olmesdahl, Steve Peek, Jean Rabe, Merle M. Rasmussen, Lester Smith, Harley Stroh, Jim Wampler, James M. Ward, Skip Williams, Steve Winter

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • podręcznik w twardej oprawie, 160 stron

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń How To Write Adventure Modules That Don't Suck


Najbardziej przydatne recenzje

Zackmaster

Liczba recenzji: 127

Czyżby coś dla GM?





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie