Listy z zaświatów
Odkryj tajemniczy obiekt- 4 - 8 osób
- od 13 lat
- 10 - 15 minut
- wydanie polskie
Listy z zaświatów to gra imprezowa dla miłośników gier słownych. Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom. Dwie drużyny - gracze dzielą się na dwie konkurujące drużyny ścigające się w odgadnięcie haseł z kart. Rola ducha - w każdej rundzie drużyny wybierają swoich reprezentantów - duchów, który odpowiadając na pytania drużyny, będą naprowadzać ich na hasło. Pytania - obie drużyny mogą dowiedzieć się więcej o haśle za pomocą pytań na kartach, jakie przekazują swoim duchom. Pytania są tajne dla przeciwnej drużyny. Odpowiedzi - duchy kolejno odpowiadają na pytania swoich drużyn z kart powoli, literka po literce, wypisując odpowiedź na kartce. Cisza - gdy drużyna już wie, jaką odpowiedź chciał napisać ich duch, przerywa mu. Lepiej, aby przeciwna drużyna nie domyśliła się, o jaką podpowiedź chodzi i nie odgadła hasła jako pierwsza. Odgadnięcie hasła - gdy drużyna domyśla się, o jakie hasło chodzi, powoli - literka po literce - zapisuje swoją odpowiedź. Jeśli są w błędzie, duch ich zatrzyma. Jeśli zgadną - wygrali. Mnóstwo zabawy dla każdego - dzięki prostym zasadom w parę chwil każdego nauczysz grać w Listy z Zaświatów. A ponad 100 pytań na kartach i 300 różnych haseł pozwoli na niekończącą się dobrą zabawę.
- Autor:
- Mary Flanagan, Max Seidman
- Ilustracje:
- Spring Yu
- Wydawca:
- Portal Games
Opis
Listy z zaświatów to gra imprezowa dla miłośników gier słownych.
Drużyny mediów ścigają się, by odkryć sekretne hasło podpowiadane przez ich towarzysza - ducha. Na zmianę zadają duchowi pytania z puli dostępnych kart niewidocznej dla przeciwnej drużyny. Ale jest haczyk! Duchy zapisują tylko kilka pierwszych liter odpowiedzi - tylko tyle, by podpowiedzieć swoim, ale nie zdradzić zbyt wiele przeciwnikom.
- Dwie drużyny - gracze dzielą się na dwie konkurujące drużyny ścigające się w odgadnięcie haseł z kart.
- Rola ducha - w każdej rundzie drużyny wybierają swoich reprezentantów - duchów, który odpowiadając na pytania drużyny, będą naprowadzać ich na hasło.
- Pytania - obie drużyny mogą dowiedzieć się więcej o haśle za pomocą pytań na kartach, jakie przekazują swoim duchom. Pytania są tajne dla przeciwnej drużyny.
- Odpowiedzi - duchy kolejno odpowiadają na pytania swoich drużyn z kart powoli, literka po literce, wypisując odpowiedź na kartce.
- Cisza - gdy drużyna już wie, jaką odpowiedź chciał napisać ich duch, przerywa mu. Lepiej, aby przeciwna drużyna nie domyśliła się, o jaką podpowiedź chodzi i nie odgadła hasła jako pierwsza.
- Odgadnięcie hasła - gdy drużyna domyśla się, o jakie hasło chodzi, powoli - literka po literce - zapisuje swoją odpowiedź. Jeśli są w błędzie, duch ich zatrzyma. Jeśli zgadną - wygrali.
- Mnóstwo zabawy dla każdego - dzięki prostym zasadom w parę chwil każdego nauczysz grać w Listy z Zaświatów. A ponad 100 pytań na kartach i 300 różnych haseł pozwoli na niekończącą się dobrą zabawę.
Rozgrywka
Losowość:
Interakcja:
Złożoność:
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- notatnik
- 100 karty pytań
- 50 kart obiektów
- 2 ołówki
- instrukcja
- Waga:
- 800 g
- Kod producenta:
- LZZ
- Kod EAN / UPC:
- 5902560387582
- Kraj pochodzenia:
- Chiny
Recenzje
Recenzje na innych portalach
Pytania i odpowiedzi
Zamknij
Robisz zakupy pierwszy raz?