Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Zestaw armijny do nowej Neuroshimy HEX- 2 - 4 osoby
- od 10 lat
- 30 - 45 minut
- wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).- Autor:
- Michał Oracz
- Wydawca:
- Portal Games
Opis
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Rozgrywka
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)
Najbardziej przydatne recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Serdecznie polecam, bardzo świetny produkt i jeszcze lepsza osbsluga w Rebelu :)
Jak dla mnie ideał :)
Ten dodatek jest szalony ;D Dobra nowa armia, może się wydawać, że nieco przekokszona, ale jednostek wypasionych są pojedyncze żetony, a jak wiadomo nie zawsze trafimy na nie w momencie, gdy je potrzebujemy. Dużo jadowitych jednostek, poza tym nowa rzecz w postaci mutacji- żetonu który dodaje 2 do wytrzymałości jednostki i uwaga! sam ma 1 punkt wytrzymałości więcej, a w talii mamy dwa takowe :) Ciekawymi rozwiązaniami są zasłona dymna (obrócenie jednej jednostki wroga) i toksyczna bomba, która od zwykłej dużej bomby różni się tym, że leży na podłożu i może (nie musi) wybuchnąć. Od gracza zależy w której bitwie wybuchnie. Zasięg rażenia to 6 heksów dookoła, oraz ten na którym leży. Zadaje również obrażenia sztabom (w przeciwieństwie do zwykłej bomby)
Polecam!
Jak dla mnie ideał :)
Kolejny ciekawy dodatek do Hexa. Missisipi jest bardzo silną armią o bardziej ciekawej mechanice (trucizna może dosłownie na truć krwi w walce :) ). Graficznie armia prezentuje się bardzo ładnie
(doskonale oddaje charakter zatrutego Missisipi w NS ). Armia kierowana jest do zaawansowanych graczy hexa - nowym graczom mogło by sprawiać problem wykorzystanie pełni możliwości mechaniki armii .Niektóre jednostki mogą sprawiać wrażenie za silnych jednak są one nieliczne co dobrze balansuje armie.Missisipi dostaje w pełni zasłużone 4/5.
Co do dostawy: Rebel chyba szykuje się do apokalipsy bo ich paczki wyglądają tak jakby miały przetrwać wojnę nuklearną.
Wszystkie recenzje
Recenzje na innych portalach
- Artykuł autora na blogu Gry z charakterem
- Wideoinstrukcja
- Recenzja w serwisie NeuroshimaHex.pl
- Unboxing na blogu PowerMilka
- Recenzja na Polter.pl
- Recenzja na blogu Pełną parą w serwisie ZnadPlanszy.pl
- Recenzja na blogu PowerMilka
- Recenzja w serwisie The Fellowship of the Board
- Tłumaczenie zasad w serwisie YouTube na kanale wydawcy Portal Games PL
- Rzut oka w serwisie YouTube na kanale GameTrollTV
- Tłumaczenie zasad w serwisie NeuroshimaHex
- Recenzja na blogu For2players
Pytania i odpowiedzi
Klienci, którzy kupili Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0), kupili również:
Robisz zakupy pierwszy raz?