Res Arcana (edycja polska)

Artefakty, eliksiry i potężne moce
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star
    (14)
  • 2 - 4 osoby
  • od 12 lat
  • 20 - 60 minut
  • wydanie polskie
Na czterech krańcach świata niebo pokryło się chmurami, oceany zmieniają kolor, a powietrze wibruje od magii. W przytłumionym świetle pracowni alchemicznej, na ośnieżonym szczycie świętej góry i w ruinach milczącej świątyni potężni magowie przygotowują się do konfrontacji. Uprawiają i zbierają składniki potężnych eliksirów, które skupiają w sobie całą magię tego świata i pozwalają tworzyć tajemnicze artefakty. Z samej pustki wzywają przedziwne kreatury, docierają do punktów mocy i wzywają gigantyczne smoki, które następnie kierują przeciw swoim wrogom. Res Arcana to gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności.
Autor:
Thomas Lehmann
Ilustracje:
Julien Delval
Wydawca:
Rebel
12995

store

Dostępne powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym
Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Przesyłka kurierska (UPS)) już od 7 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Na czterech krańcach świata niebo pokryło się chmurami, oceany zmieniają kolor, a powietrze wibruje od magii. W przytłumionym świetle pracowni alchemicznej, na ośnieżonym szczycie świętej góry i w ruinach milczącej świątyni potężni magowie przygotowują się do konfrontacji.

Uprawiają i zbierają składniki potężnych eliksirów, które skupiają w sobie całą magię tego świata i pozwalają tworzyć tajemnicze artefakty. Z samej pustki wzywają przedziwne kreatury, docierają do punktów mocy i wzywają gigantyczne smoki, które następnie kierują przeciw swoim wrogom.

Res Arcana to gra karciana w klimacie fantasy, w której uczestnicy wcielają się w najpotężniejszych magów. Podczas rozgrywki będziemy starali się doprowadzić do perfekcji swoje specyficzne umiejętności w taki sposób, by osiągnąć konkretny cel. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne zagrywanie kart, których połączone umiejętności będą wpływały na siebie wzajemnie, pozwalając nam na coraz to ważniejsze inwestycje, które zapewnią nam eksplorację kolejnych poziomów magicznej wiedzy i umiejętności.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 40 kart artefaktów
  • 10 kart magów
  • 10 kart monumentów
  • 150 drewnianych znaczników esencji
  • 12 żetonów esencji "5x"
  • 4 karty pomocy
  • płytka podsumowania
  • 8 magicznych przedmiotów
  • znacznik pierwszego gracza
  • 5 płytek enklaw mocy (dwustronnych)
  • instrukcja
Pliki do pobrania:
Pasujące koszulki:

Dodatki i akcesoria


5.00
na podstawie 14 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Res Arcana (edycja polska)


Najbardziej przydatne recenzje

Ibryczkowska

Liczba recenzji: 14

Jak dla mnie ideał :)

Rebel jak zawsze na 5 z plusem :)

Co do samej gry. Zagraliśmy kilka partii i jesteśmy zachwyceni. Ilość kombinacji i dróg do wygranej jest ogromna. Nawet gdy karty nie podejdą jak byśmy chcieli zawsze można z nich coś wycisnąć. Dla fanów główkowania pozycja obowiązkowa.
Co do wykonania nie ma się co rozpisywać jest przepiękne. No i ogromny plus za insert. Karty w koszulkach mieszczą się idealnie.

Szczerze polecamy :)


Gram_niebieskim

Liczba recenzji: 112

Bardzo mozolne i ograniczone budowanie swojego silniczka pod tytułem "wyciśnij ze startowej ręki ile tylko możesz, bo innych kart już nie dostaniesz". Specyficzny tytuł i trzeba spróbować - niektórzy będą zachwyceni, inni mogą się męczyć... jak w "rejsie" :P ja jeszcze jestem gdzieś pośrodku, chcę grać dalej!
+ za wykonanie


Demaru

Liczba recenzji: 42

Jak dla mnie ideał :)

Trzeba draftować. Bez draftowania nie ma sensu! Mam na myśli to, że rozpoczynając grę rodzdajemy karty normalnie, ale zamiast grać wszystkimi gracze wybierają każdy jedną a resztę podają w lewo, znowu wybierają jedną i tak do końca.

Przy okazji - polecam jeszcze mały twist - za każdym razem gdy jeden z graczy użyje Wody Życia - wszyscy wypijają kieliszek wybranego przez siebie napoju. Tadam! Nagle z Res Arcana mamy świetną grę imprezową :D





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Klienci, którzy kupili Res Arcana (edycja polska), kupili również:

Mandala

Mandala

8995