Seria Gipf 3: ZERTZ

Nietuzinkowa gra logiczna, trzecia z serii
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    • star_border
    (0)
  • 2 osoby
  • od 9 lat
  • 30 - 60 minut
  • wydanie polskie
Dziwne… Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami… Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu! Na czym to polega? W ZERTZ gracze starają się przejąć: po 3 kamienie każdego koloru ALBO 4 białe kamienie, ALBO 5 szarych kamieni, ALBO 6 czarnych kamieni. By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego. Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie!
Autor:
Kris Burm
Wydawca:
Rebel
10995

store

Dostępne powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym
Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w piątek


Dostawa (Przesyłka kurierska (UPS)) już od 7 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Dziwne…

Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami…

Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu!

Na czym to polega?

W ZERTZ gracze starają się przejąć:

  • po 3 kamienie każdego koloru ALBO
  • 4 białe kamienie, ALBO
  • 5 szarych kamieni, ALBO
  • 6 czarnych kamieni.

By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego.

Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • 6 białych kamieni
  • 8 szarych kamieni
  • 10 czarnych kamieni
  • 49 pierścieni
  • instrukcja
Pliki do pobrania:
ZERTZ otrzymała prestiżowe wyróżnienie Mensa Selcet, przyznawane wybitnym grom planszowym wyróżniającym się estetyką wykonania, orginalnością mechaniki i wartościami intelektualnymi. Dla osób pragnących zgłębić temat, przygotowaliśmy osobny artykuł o tym szczególnym wyróżnieniu - zapraszamy do lektury.

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Seria Gipf 3: ZERTZ


Najbardziej przydatne recenzje

Dawid

Ja tę grę wrzucam do jednego worka z abalone. Skrzyżowanie warcabów abalone i pewnie czegoś jeszcze. Uwielbiam ją. Same elementy są dobrze wykonane. Plastik trwały a kule dość ciężkie. Rozgrywka daje wiele satysfakcji. Można kombinować na wiele sposobów. Dzięki zmieniającej się planszy rozgrywki są niepowtarzalne. Ciężko wypracować swój schemat jeżeli grami kilka partii z jednym przeciwnikiem. Baaardzzo polecam.





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również:

Seria Gipf 1: GIPF

Seria Gipf 1: GIPF

10995