Wsiąść do Pociągu Widmo

Cukierek albo psikus!
5 opinii
  • 2 - 4 osoby
  • od 6 lat
  • 15 - 30 minut
  • wydanie polskie
Witaj w Koszmarkowie – miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma! Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.  Na czym to polega? Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele – wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć. Aby utworzyć połączenie musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć.  W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie. Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet – to ona zostaje zwycięzcą! Dlaczego pokochasz tę grę? W odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać. Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras. Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!
Autor:
Alan R. Moon
Ilustracje:
Régis Torres
Wydawca:
Rebel
159,95

Dostępnych powyżej 50 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Poczta Polska) już od 10 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Witaj w Koszmarkowie – miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!

Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa. 

Na czym to polega?

  1. Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele – wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.
  2. Aby utworzyć połączenie musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć. 
  3. W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.
  4. Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.
  5. Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet – to ona zostaje zwycięzcą!

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • W odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.
  • Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.
  • Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • mapa Koszmarkowa
  • 80 nawiedzonych wagoników
  • 72 karty platform
  • 33 karty biletów
  • 4 karty biletów specjalnych
  • instrukcja
Instrukcja i inne pliki:
Waga:
1,2 kg
Podmiot gospodarczy:
Rebel Sp. z o.o., ul. Budowlanych 64c, 80-298, Gdańsk, Poland, wydawnictwo@rebel.pl
Kod producenta:
LFCACC139
Kod EAN / UPC:
824968211359
Kraj pochodzenia:
Niemcy
Informacje dot. bezpieczeństwa:
Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Pasujące koszulki:


Dodatki i akcesoria


Recenzje

4.80
na podstawie 5 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Wsiąść do Pociągu Widmo



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również

Kroniki zamku Avel

Kroniki zamku Avel

Domek

Domek