Neuroshima Mistrz Gry^2
Wznowienie prawdziwej pomocy dla Mistrza Gry- wydanie polskie
- Wydawca:
- Portal Games
- Liczba stron:
- 127
- Rodzaj oprawy:
- miękka
Dostawa (Poczta Polska)
już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Opis
Przywal swoim graczom
4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze.
Scenografia: "Znajdźcie starego złomiarza, jego nora jest gdzieś koło spalonej opery" - usłyszą bohaterowie, a Ty masz tylko kilka chwil na wymyślenie, jak ta nora będzie wyglądać. Tu znajdziesz pomocny zestaw osad, knajp, sklepów i miejsc, które służą BN-m za schronienia, domy i siedziby.
Kurs samoobrony dla BN-ów: Bohaterowie terroryzują całe miasteczka i osady? Pokaż im, że są one przed takimi zagrożeniami zabezpieczone, każde na swój własny, pomysłowy sposób. Sięgnij po opisaną tu kolekcję stróżów świętego spokoju.
Bohaterowie niezależni: Trzydziestka bohaterów niezależnych. Co z nimi zrobisz - twoja sprawa.
Zdarzenia: Oto kolejne narzędzie dla MG, zestaw epizodów, którymi może ubarwić opisy podróży, czy zmienić czas między dwiema przygodami w samodzielną miniprzygodę.
Nagrody i zapłaty: Łatwo jest powiedzieć "pięćdziesiąt", "sto" czy "dwieście gambli", trudniej zamienić je na konkrety. Czasem przydałoby się wcisnąć graczom coś innego niż tylko standardowe pół kilo amunicji, nową spluwę i galon paliwa jako wynagrodzenie za wykonaną misję.
Przywal swoim graczom: Gracze zanadto się rozpasali? Ich bohaterowie czują się jak niepokonani herosi? Ten rozdział to recepta na tego typu problemy. Spis zagrywek, które naprawdę znienawidzą i które uczynią z ich postaci na powrót tych samych, bojących się byle czego cieniasów, jakimi byli na początku.
Tajemnice MG: Panosząca się w Illinois straszliwa zaraza Dead Breath, tajemniczy mutanci IV generacji, przemykające w Neodżungli roboty Smarta - dowiedz się więcej!
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- podręcznik w miękkiej oprawie, 127 stron
- Waga:
- 230 g
- Kod EAN / UPC:
- 9788394726669
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima Mistrz Gry^2
Najbardziej przydatne recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Było dla tygrysków do kwadratu i sześcianu a teraz dla nas, szlachty. Nie wiem jak opisać taki zwykły dodatek bo jest zwykły, ale ma w sobie kawał solidnej pracy i różnorakie pomysły. Najfajniejsza jest okładka a potem dopiero treść :P. Kolory opisane szczegółowo i rózne pomyśly na lokacje/bohaterów/zdarzenia itp. A i 11/10 za okładkę.
Jak dla mnie ideał :)
Idealny podręcznik dla początkujących mistrzów gry, jak ja. Napisany jasno, przejrzyście, łatwo odszukać potrzebne informacje. W samej książce jest kilka drobnych błędów (najczęściej jakieś brakujące literki), ale trzeba być naprawdę uważnym, by je w ogóle spostrzec.
Dobry, solidny produkt
Pozycja przeznaczona raczej dla tych którzy w roli MG kompletnie się nie odnajdują i potrzebują wsparcia w najprostszych kwestiach dotyczących kreacji. Ale czyta się dobrze więc i ci bardziej zaawansowani mają szansę czymś się zainspirować.
Wszystkie recenzje
Recenzje na innych portalach
- Recenzja w portalu Esensja
- Recenzja w Rebel Times #44
- Recenzja w serwisie Paradoks #1
- Recenzja w serwisie Paradoks #2
- Recenzja w serwisie Paradoks #3
- Recenzja w serwisie Valkiria.net
- Recenzja w serwisie Poltergeist
- Opis w serwisie RPG Geek (ang.)
- Recenzja w serwisie Game Exe
- Recenzja w serwisie Neuroshima.net
- Recenzja w serwisie Elixir
- Recenzja w serwisie Enklawa
- Opis w serwisie Lubimy czytać
Pytania i odpowiedzi
Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również
Robisz zakupy pierwszy raz?