Neuroshima Nowy Jork
Suplement 19- wydanie polskie
- Autor:
- Wojciech Doraczyński, Rafał Szyma
- Wydawca:
- Portal Games
- Liczba stron:
- 128
- Rodzaj oprawy:
- miękka
Dostawa (Poczta Polska)
już od 12 zł.
Sprawdź opcje dostawy
Opis
„Wszystko, co wiedziałeś o NY, to bajki. Pół Ameryki wie, że jesteśmy wielką, pieprzoną, odbudowaną metropolią. Że mamy prezydenta, prawo, konstytucję i inne pierdoły. Że jest tu armia, co chroni i służy. Odbudowane dzielnice czekające na pracowitych przybyszów. Że u nas nie wypatroszą cię za kolor skóry, wyznanie albo śmieszny akcent, bo zabrania tego konstytucja. Niektórzy nawet mówią, że tu nikomu nie przeszkadza, jak jesteś zmutowany, dopóki masz w sercu amerykański sen! I że tylko czekamy, aż Collins da zielone światło, żeby ruszyć do boju i rozpieprzyć Molocha w drobny mak.
No i tarabani się jeden z drugim przez pół kontynentu, wbija się do miasta i sru! Rzeczywistość przypieprza w niego z siłą tira wypakowanego cementem.
Zanim wpakujemy się na Manhattan, daj sobie powiedzieć jedną ważną rzecz. Wszystko, co wydaje ci się, że wiesz o Nadgniłym Jabłku, to bzdury. Nie mówię tego dlatego, że mam cię za frajera, bo nie mam. Mówię to, bo bardzo nie lubię tracić kumpli, a w Nowym Jorku niewiedza zabija szybciej, niż działko Juggernauta.”
Nowy Jork to 19. dodatek do gry fabularnej Neuroshima, a zarazem trzeci po Detroit i Miami nationbook rozwijający jedno z głównych miejsc w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy.
- Sprawdź, jakim państwem jest Nowy Jork prezydenta Collinsa!
- Poznaj dziesiątki ludzkich enklaw rozłożonych na gruzach megametropolii!
- Stwórz nowych bohaterów z Nowego Jorku dzięki dodatkowym Profesjom i opcjom!
- Odwiedź miasto i zgarnij nowe możliwości rozwoju swojej postaci!
- Sięgnij do olbrzymiego zbioru pomysłów na przygody i kampanie!
Na 128 stronach dodatku znajdziesz między innymi:
- gmach Stalowego Domu, czyli siedzibę Prezydenta i Sztabu Generalnego nowojorskiej armii
- trzy departamenty policji ze wsparciem dla rozgrywających przygody postaciami policjantów
- nowojorską armię i misje dla graczy na żołdzie Prezydenta
- prawa i zasady prezydenckich enklaw wraz z profesją Przemytnika
- ruch oporu, misje i Profesję dla bohaterów walczących o wolne miasto
- kulisy władzy, konkurentów i sojuszników prezydenta Collinsa
- dzielnice nowego, odbudowanego porządku i takie, które wciąż nie podniosły się z gruzów
- Uniwersytet Columbia, samotną wyspę wiedzy w morzu barbarzyństwa
- potężne gildie realizujące swą politykę w cieniu władzy Collinsa
- śmiercionośne szczeliny – źródło skażenia i anomalii zmieniające życie w mieście w nieustanną walkę o przetrwanie
- opis sztucznej inteligencji ALTAR i jej motywacji
- sekrety nowojorskich mutantów i inteligentnych szczurów
- i wiele wiele więcej!
Podstawowe informacje
- Waga:
- 500 g
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima Nowy Jork
Najbardziej przydatne recenzje
Podręcznik strasznie bzdurny. Wygląda na zlepek mhrrrocznych pomysłów od konwentowiczów i sądząc po podziękowaniach, tak właśnie jest. Masa momentami sprzecznych i bezsensownych koncepcji, a wszystko polane sosikiem z udawanego mroku. Na siłę udowadnia, że jest źle, nawet, gdy opisywane zjawisko jest dobre i kompletnie normale. Na ten przykład - podatki? Wymysł skorumpowanych zuych beswsglendnych siepaczy Collinsa! Chcesz grać policjantem? Tylko bezpieka (bo zuooo), ew. ELITARNYM detektywem z filmów noir, może jeszcze ELITARNYMI antyterrorystami, żeby gracz mógł pobyć wyjątkową śnieżynką, reszta policji to wojsko w funkcji policji bo tag. Mają nawet zueee korpo rządzące miastem. Polecam zamiast tego kupić podręcznik do Świata Mroku, wyjdzie na to samo, a będzie dodatkowy system do ogrania.
Jak dla mnie ideał :)
Fajne rozwinięcie Nowego Jorku - miasto zyskuje jako lokacja, można umieścić tam solidną kampanię lub jej część. Język podręcznika jak zawsze wciągający.
Bardzo... Mocny dodatek (to odpowiednie słowo). Mimo niewielkiego rozmiaru, zawarta treść uderza z siłą rozpędzonej nowojorskiej kolejki i zmienia zupełnie spojrzenie na miasto jankesów. Co mnie najbardziej urzekło to twarde rządy, propaganda, silna ręka armii, rozwijające się osiedla pod władzą prezydenta. A pod tym wszystkim jak nowotwór, wewnętrzni wrogowie. Mnóstwo dobrych pomysłów na przygody. Zwiedzenie każdej dzielnicy oddzielnie to kilka długich kampanii. Co tu dużo mówić. Podnieście śmiało Stalowego Orła i ruszajcie skopać Molocha.
Wszystkie recenzje
Pytania i odpowiedzi
Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również
Robisz zakupy pierwszy raz?