Artonius
Jak dla mnie ideał :)
Grałem na dwie, trzy i cztery osoby. W każdym przypadku duch rywalizacji jest silny. Losowość jest niewielka. Zasady proste. Podoba mi się różnorodność rojów (armii :D ) trochę wymusza to styl gry i taktykę. Nie ma silniejszych, czy jednostronnie dominujących. Przetrwają lepiej dostosowani. Gra wciąga i pobudza strategiczne myślenie. Skłania też do zawiązywania krótkotrwałych sojuszy przeciwko graczowi, któremu za dobrze idzie (w wariancie wieloosobowym). Później do wbicia sobie nawzajem żuwaczek w odwłoki. Polecam.
Jak dla mnie ideał :)
Świetna gra. Duża ilość kombinacji raz i zdolności. Proste zasady. Przyjemne grafiki. Warianty na różną ilość osób. Gra, którą naprawdę warto mieć.
Dobry, solidny produkt
Dobra gra na luźne i bardzo nieformalne spotkanie w gronie znajomych. Humor kart jest absurdalny, czarny, chamski też, ogólnie dobry. Można się naprawdę pośmiać z wielu kombinacji.
Jak dla mnie ideał :)
Świetne. Zachwycająco proste i zabawne. Grafiki są bardzo ładne. Ilość i różnorodność kart budowli, robotników, narzędzi i nawet niewolników pozwala na obieranie różnych taktyk gry, co daje dużo frajdy. Gra wciąga i chce się do niej wracać. Kompaktowe i metalowe pudełko pozwala zabrać budowniczych wszędzie. Polecam.
Jak dla mnie ideał :)
Genialna. Trudna. Dość skomplikowana na początku. Tak mogę w skrócie powiedzieć o Samurajach. Przy pierwszym rozegraniu w pięć osób zgubiliśmy się w zasadach. (mimo to wciągnęliśmy się na dobre 5 godzin) Ale potem już dość łatwo je zapamiętać. Gra wymaga dobrego dobrania taktyki i nawet miejsc siedzenia graczy z konkretnymi postaciami. (to znaczy, jeśli chcemy grać skutecznie i mieć szansę wygrać). Gra jest dość wymagająca, ale sprawia dużo satysfakcji.