W porządku, bez rewelacji
Dobra gra dla fanów uniwersum WH 40K. Dla mnie jest zbyt chaotycznie opisana, do końca nie wiem w co wierzą mieszkańcy Imperium i z kim mają walczyć. Ciagle wzmiankowane jest Imperialne Credo, a nigdzie nie jest ono zaprezentowane (a przynajmniej nie znalazłem). Nielogiczności w opisach światów, które utrudniają zawieszenie niewiary kogoś, kto nie ma wiedzy o uniwersum.
Wydanie bardzo ładne, mechanika z wszelkimi zaletami i wadami mechaniki Warhammera.
Fanom WH 40K polecam w 100%, reszcie - nie za tę cenę i z małą szansą na rozszerzenia.
Dobry, solidny produkt
Wick. Dość dobre odzworowanie mechanizmów feudalnego japońskiego społeczeństwa. Jak ktoś lubi zabawę w rozbudowę społecznośći w wydaniu RPG to polecam. Jak ktoś woli typowe awanturnicze przygody to nie jest to gra dla niego.
Jak dla mnie ideał :)
Sztuka epist... episto... epista... tfu, sztuka pisania listów nabrała nowego wymiaru (bynajmniej nie euklidesowego)!
Jak dla mnie ideał :)
Lubiłem starego Wilkołaka. Bardzo lubiłem. Nowy Wiilkołak to zupełnie nowa gra (w przeciwieństwie do Wampira), zupełnie inny mit, zupełnie inna zabawa. Tak samo dobra, a może nawet lepsza.
W porządku, bez rewelacji
Opisy mocy ok, opisy ścieżek magicznych dość... średnie.