Wojciech - recenzje
Rewelacyjnie zbilansowana gra! Wszystkiego w niej po trochu, a w sposób satysfakcjonujący.
Do tego rewelacyjna oprawa graficzna, z takimi smaczkami jak różne rzeźby pionków dla różnych graczy.
Gra warta swojej ceny. Polecam.
Dobry, solidny produkt
Bardzo udana gra. Największym atutem jest oczywiście śliczne wydanie. Niby pomysł już wałowany i nieco oklepany, ale podany w taki sposób, że chce się bez namysłu grać.
Oczywiście gra typowo familijna. Gorąco polecam rodzinom.
Dobry, solidny produkt
Ślicznie zaprojektowana i wydana, grywalna, z nienachalną nutką edukacji. Na pewno spodoba się niejednej rodzinie.
Bardziej zaawansowani gracze mogą się znudzić po paru partiach.
Jak dla mnie ideał :)
Rewelacyjna gra zarówno dla osób wkraczających w świat planszówek, jak i bardziej zaawansowanych graczy. Mechanika nieskomplikowana, bardzo przejrzysta i zrozumiała, a dająca spore możliwości i, co najważniejsze, interakcję.
Dodatkowo gra posiada nienachalne aspekty edukacyjne.
Jak dla mnie ideał :)
W relacji cena/jakość chyba najlepszy produkt w tej kategorii. Sztywne, ale jednocześnie wystarczająco elastyczne. Łatwo się tasują. Trwałe wykonanie. Jednym słowem - POLECAM.
Jak dla mnie ideał :)
Gra miła, przyjemna dla oka, bardzo zrównoważona. Należy jednak do gier zdecydowanie prostszych, mniej wymagających. Stanowi miły przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami. Aczkolwiek nie jest pozbawiona elementów strategii/rywalizacji.
Główną zaletą Tokaido jest niepowtarzalny, japoński klimat. Zwłaszcza widoczny w estetyce.
Gorąco polecam wszystkim, którzy szukają gier łatwych i przyjemnych, ale nie pozbawionych klimatu.
Jak dla mnie ideał :)
Druga, niezbędna do gry, część basic setu jednego z najlepszych i najbardziej realistycznych systemów generycznych. GURPS jest jak wujek Google - znajdziesz w nim odpowiedzi na każde pytanie; nie wiem jak to się Steve'owi i jego ekipie udało, ale w GURPSie są przewidziane chyba wszystkie możliwości, a nawet jeżeli nie ma jakiejś zasady, to jest zasada jak takową stworzyć... :)
Ale są też minusy: tworzenie postaci to gehenna - 1-2h nie twoje... System też nie należy do najprostszych - ogarnięcie niektórych kombinacji zasad może wprawić w zakłopotanie. Po prawie 5-letniej przygodzie z GURPSem nadal ciężko o sesję, w której nie sięga się po podręcznik, "żeby coś sprawdzić"...
Jeżeli chodzi o systemy generyczne to zdecydowanie lżejszym, ale przy zachowaniu multum opcji i względnego realizmu jest BRP.