Kornel K. - recenzje
Jak dla mnie ideał :)
4 wypraski terenu Mechanicus w niskiej cenie, łącznie z jedną unikalną dla zestawu wypraską - jak zestaw jest dostępny to jest bardzo dobrym zakupem.
Jak dla mnie ideał :)
Co prawda tylko dwie wypraski terenu, ale obie dosc trudne do zdobycia w innych zestawach.
Ze względu na niższą siłę ognia, statek ten był przez dłuższy czas niedoceniony, mimo najlepszego zestawu bazowych manewrów w grze (np. zielona 5 do przodu!). Nawet w obecnej formie potrawi być zabójczy, przy pomocy komba - Deadeye + Homing Missile.
Natomiast już niedługo wyjdzie dodatek dzięki któremu A-Wingi znów pojawią się w większej liczbie na stołach -- Rebel Aces :)
Pierwszy myśliwiec Imperium o sile ognia X-Winga, a jednocześnie najbardziej zwinny myśliwiec w grze. Szczególnie w przypadku nazwanych pilotów z ich umiejętnościami, TIE Interceptora jesteśmy w stanie ustawić tak by nawet pojedyńczy mógł zmienić losy rozgrywki.... zdecydowanie polecam!
Osadnicy z Catanu to gra która pozytywnie zaskoczyła mnie mechaniką -- jednocześnie bardzo prostą, ale dającą złożoną rozrywkę bez komplikowania stosami reguł. Polecam!
Pomimo dobrego wykonania, grze zdecydowanie brakuje klimatu Prachetta, czy też pewnej dozy absurdu. Pod tym względem Świat Dysku jest zdecydowanie lepszą pozycją.
Rewelacyjna gra na zabawę międzypokoleniową -- świetnie przy grze posłuchać o pięknych realiach minionego systemu :). Mechanika prosta, nie zniechęca starszych do nauczenia się, i zapewnia jednocześnie miłe chwile złośliwości...
Jak dla mnie ideał :)
Najszybsza kupa złomu w galaktyce! Model jest znakomity, wręcz kolekcjonerskiej jakości. Co do zastosowania w grze, jest świetnym zakupem dla początkującego rebelianta. Dorzucamy do podstawki i ekstra X-Wing'a i mamy "Han Shot First" czyli świetną 100 punktową listę dla początkujących, która jednocześnie jest w stanie spokojnie radzić sobie na turniejach.
Jak dla mnie ideał :)
Pojedyńczy X-Wing jest naturalnym roszerzeniem po podstawce, zawierza dwóch bardzo istotnych pilotów (Wedge i Graven) oraz istotne karty. Czy warto kupić więcej, zależy czy gramy po obu stronach -- jeśli tak, to kolejne podstawki i tak nam dostarczą X-Wingów (jak i Rebel Transport jeśli go kupujemy). 2 podstawki, rozszerzenie i transport daje nam 4 X-Wingi co jest wystarczające jeśli ograniczamy się do 100 punktowych rozgrywek.
Jak dla mnie ideał :)
W celu poszerzenia zastępów TIE-Fighterów zasadniczo bardziej opłaca się kupować kolejne zestawy podstawowe (ekstra X-Wing, kości, asteroidy), ale jeden dodatek TIE Fighter jest obowiązkowy, gdyż zawiera najważniejszą Imperialną pilot, "Howlrunner".
Jak dla mnie ideał :)
Próbowałem wszystkich obecnie dostępnych koszulek i FFG zdecydowanie wygrywa - dobry rozmiar, przyjemne w dotyku, i wystarczająco sztywne. Polecam!
Jak dla mnie ideał :)
Próbowałem wszystkich obecnie dostępnych koszulek i FFG zdecydowanie wygrywa - dobry rozmiar, przyjemne w dotyku, i wystarczająco sztywne. Polecam!
Jak dla mnie ideał :)
Czy można oceniać coś co wszyscy wiedzą że jest idealne? xP
Punkt pierwszy -- jeśli chcesz grać w GURPSa to bez zastanowienia kupujesz.
Punkt drugi -- jeśli nie wiesz co to GURPS, to kupuj GURPS Characters i przejdź do punktu pierwszego :P.
Punkt trzeci -- jeśli masz GURPSa 3ed -- tutaj się rozpiszę. Przede wszystkim podręcznik do 4ed zawiera materiały z GURPS Compendium 2 -- a jest to sporo przydatnych rzeczy, więc jeśli się nie ma C2 to warto kupić ten podręcznik choćby dlatego. 4ed jest także o wiele lepiej poukładana i zredagowana. Zmiany mechaniki wyszły GURPSowi na dobre, szczególnie w kwestii reguł podstawowej i zaawansowanej walki -- ususnięto sytuacje w których walka dwóch potężnych postaci może trwać wiele bezsensownych tur.
No i last but not least jak wszystkie podręczniki 4ed, GURPS Campaigns jest znakomicie wydany i naprawdę się go przyjemnie czyta no i świetnie wygląda na półce ;].