Lopez760 - recenzje

W porządku, bez rewelacji

Mosty spoko. Zamki też mogą być. Bazary przy grze na dwie osoby według mnie się nie sprawdzają. Nie umie ostatecznie stwierdzić czy dodatek polecić, czy też nie. Nie jest zły jednak szału nie ma pewnej części nie urywa :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Raczej słaby

Nie rozumiem tego dodatku, w zasadzie w ogóle z nim nie gram. Na półce ładnie wygląda kolekcja wszystkich rozszerzeń ale do gry raczej się nie nadaje. Zasady skomplikowane - gra przez to traci. Może jak ktoś mi to dobrze wytłumaczy to zmienię zdanie. Na razie nie polecam :(


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Trzeci z dodatków w mojej ocenie, który nie wprowadza zbytniego zamieszania i przy większej ilości zastosowanych rozszerzeń zasady zbytnio się nie komplikują. Ponadto dodatek ten pozwala na grę już w 6 osób - podstawka do 5. Produkt polecam.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

W porządku, bez rewelacji

Śmieszne. Dzięki nim meeple "staja się postaciami". Nie uważam, że konieczne - wszystko kwestia gustu. do dodatków niestety nie ma naklejek. W zasadzie tylko do podstawki no i na świnki.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Drugi po "Księżniczce i Smoku" bardzo dobry dodatek do Carcassonne. Dzięki budowniczemu w mieście możemy dobrać dodatkową płytkę, świnka daje więcej punktów za każe ukończone miasto na polu z przewagą. Zasady nie komplikują rozgrywki. Jeden z trzech, może czterech dodatków, które można połączyć naraz z podstawką i gra nie jest trudna.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Najlepszy dodatek do Carcassonne. Naprawdę nie ma lepszego. Figurka smoka zarąbista. Wszystko jest fajnie do momentu lądowania smoka. Potem - dziwnie - wszyscy starają się być jak najdalej od tego miłego stworzenia :). Jedyny problem to notoryczne zapominanie o punktach za wróżkę. produkt nawet na 5+.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

W porządku, bez rewelacji

Dodatek taki pół na pół. Opactwo jak najbardziej na plus. Burmistrz też. Wozy ok ale stodoła trochę dla mnie niejasna. Ogólnie dodatek można kupić ponieważ są gorsze - jednak lepsze też już do tej gry były wydawane.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Długie rozmowy prowadziłem z żoną przed nabyciem tej gry. Oczywiście dla mnie wszystko było proste - "chcesz? Zamów" mówiłem, ale żona jak to żona każdą decyzję podejmuje według własnego schematu działania :) Finalnie gra od prawie dwóch lat gości w naszym domu i się nie znudziła. Jedyne co teraz podlega dyskusji to to, z którymi dodatkami zagrać. Jednak powrót do samej podstawki czasami jest potrzebny. Zasady proste. Dużo zabawy. Polecam :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Dodatek na dobrym poziome. Wprowadza trochę zamieszania do standardowej rozgrywki. Karty wódki - przydatne. Polecam :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Jedna z pierwszych gier w mojej kolekcji. Kupiona ze względu na tematykę - PRL. Sprawdzona na dwóch, trzech i czterech graczy - im więcej osób tym zabawniej, ale i trudniej. Fajne drewniane ludziki - o wiele lepsze niż plastikowe. Gra dobrze wykonana, fajne grafiki - jest co wspominać - ach te Relaxy, nie wspomnę o sokowirówce :). Polecam


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Wiem, że nie można używać niecenzuralnych słów ale ta gra jest za....sta :) Zamówiona jeszcze w przedsprzedaży (i dobrze bo rozeszła się lepiej niż ciepłe bułeczki). Zabawna jak żadna w mojej kolekcji. Szkoda tylko, że żona lepiej buduje statki - moje jeszcze nie ruszą w kosmiczna podróż, a już tracą części. Instrukcja z jajem co pozwala szybko przyswoić zasady. Serdecznie polecam tym, którzy lubią pośmiać się podczas grania :)


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Bardzo fajna gierka. Taka na szybko - no prawie na szybko bo po jednej partii chce się zagrać w drugą, po drugiej w trzecią itd. ☺ a czas płynie. Zasady bardzo proste - do wytłumaczenia w kilka minut. Żetony zajefajne ale w moim egzemplarzu zdarzyło się, że naklejka z kamieniem jest krzywo przyklejona i trochę mnie to denerwuje. Grafiki na kartach fajne. Nie przeszkadza mi to, że się powtarzają. Ogólnie produkt oceniam pozytywnie i polecam👍.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Nie spełnia moich oczekiwań :(

Beznadzieja. Najgorzej wydane pieniądze na grę jak do tej pory, a kilka tytułów już nabyłem. Nie polecam - w kategorii PRL Kolejka o wiele lepsza.👎


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Idealna gra dla osób, które lubią dobrze się zabawić. Zasady proste jedno przeczytanie instrukcji - góra dwa i bez trudu zaczynamy interesującą rozgrywkę między frakcjami. Najlepsza dla mnie frakcja to Egipcjanie, ale pozostałe też niczego sobie. Każdą da się wygrać. Mnogość kombinacji sprawia, że gra szybko się nie nudzi. Teraz z niecierpliwością czekam na nową frakcję. Grę polecam - na razie dzień bez partyjki w Osadników (a raczej dwóch - rozgrywka plus rewanż) to dzień stracony. 👍


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Fajny dodatek do podstwki. Niby 55 kart, a cieszy. Otwarta produkcja super. Dla fanów Osadników "must have". Może troszkę cena za wysoka.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Raczej słaby

Koszulki zakupione do gry World Of Tanks: Rush. Pasują w zasadzie idealnie - są na wysokość większe o jakieś 2 mm, na szerokość ok. 1mm ale nie przeszkadza to zbytnio. Produkt raczej słaby - bardzo cienka folia, z której koszulki są wykonane. Ogólnie nie polecam. Jedyny plus - objętość kart nie zwiększa się tak bardzo jak w przypadku koszulek z grubszej folii.


Dobry, solidny produkt

Koszulki zakupione do gry World Of Tanks: Rush. Pasują w zasadzie idealnie - są na wysokość większe o jakieś 2 mm, na szerokość ok. 1mm ale nie przeszkadza to zbytnio. Produkt dobry, jednak podczas gry karty w koszulka potrafią się skleić. Ogólnie cena odpowiednia do jakości.


W porządku, bez rewelacji

Koszulki zakupione do gier Ojciec Mateusz - Tajemnicze Zagadki Sandomierza oraz Pan tu nie stał. Pasują w zasadzie idealnie - są na wysokość większe o jakieś 2 mm ale nie przeszkadza to zbytnio.
produkt dobry, ale nie solidny - troszkę za cienka folia, z której koszulki są wykonane. Ogólnie cena odpowiednia do jakości.


Dobry, solidny produkt

Bardzo fajny dodatek. Wykonanie prawie idealne ponieważ każdy Fantom posiada niewielki ubytek na kancie nogi - sprawdzone na dwóch kompletach. Świetnie rozwiązuje problem gdy wylosuje się płytkę z trzema lub nawet czterema elementami miasta. Reasumując - dodatek warty kupienia.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Bardzo fajne koszulki, dobrze wykonane i świetnie spełniające swoją rolę. Dzięki nim karty są bardziej wyraziste. Zakupione do gier: Piwne Imperium oraz Kolejka - szerokości ok. na wysokość o jakiej 2 - 3mm za duże jednak wcale (przynajmniej mnie) to nie przeszkadza :). Reasumując - produkt godny polecenia.