Bartek

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Jak dla mnie ideał :)

Dodatek po prostu potrzebny - wprowadza psionikę, dwa nowe pochodzenia, które w sumie powinny być w podstawce. Suplement dodaje też ogromną porcję zaklęć do istniejących już i nowych tradycji. Ja trochę traktuję suplement, jako integralną część podręcznika - to powinno było znaleźć się w podstawce.


Jak dla mnie ideał :)

Straszliwe piękno wprowadza nas w świat Faerie i robi to znakomicie... Przed przeczytaniem tego dodatku, wydawało mi się, że to raczej mało ciekawy wątek świata, który jest przyćmiony przez inne, istotniejsze rzeczy, miejsca i postaci... Po przeczytaniu Straszliwego Piękna jestem zdania, że dodatek ten stanowi idealne uzupełnienie świata. Jeden z kluczowych dodatków, które warto dokupić do systemu, zwłaszcza, jeśli sporo chodzicie po lasach :D


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo dobry DDkoid, który robi to, co obiecują robić WH i D&D, a czego nie robią dobrze. Chcesz pograć fantaziaka na d20? Nie ma lepszego wyboru.


Dobry, solidny produkt

Ekran wydany bardzo solidnie - gruby i wysokiej jakości. Informacje zawarte na ekranie są bardzo przydatne - ekran zawiera praktycznie wyłącznie istotne tabele + odnośniki do konkretnych stron w podręczniku, gdzie można doczytać zasady. Tak właśnie to powinno wyglądać! Widać, że projekt nie był zrobiony na szybko i bez pomyślunku.

Na tym diamencie jest jedna rysa... Grafika na ekranie jest bardzo ciemna, nieczytelna i właściwie zupełnie nieciekawa. Rozumiem, że twórcy chcieli oddać klimat piwnicy mrocznego maga lub alchemika, ale brakuje tu polotu... jedyne co widzimy, to kilka świec, zakapturzoną postać, która prawie zlewa się z tłem i kilka mniej lub bardziej widocznych obiektów na stole u dołu ekranu. No - mogłoby to być coś fajniejszego, nie oszukujmy się.

Co do przygód - fajnie, że je dodali, ja nie korzystam z gotowców, więc właściwie nie mi to oceniać :)


Jak dla mnie ideał :)

Jeden z najobszerniejszych dodatków (zaraz po Głodzie w Pustce i Straszliwym Pięknie). Bardzo dużo informacji, dużo nowych zaklęć i artefaktów i świetnie rozbudowuje ścieżkę nowicjusza - Kleryka - dając kilkanaście nowych możliwości do wyboru, zależnie od czczonego bóstwa. Jest tu to, czego zabrakło w podręczniku głównym - dodanie głębii do religii i duchowości świata. Bez tego dodatku raczej trudno wczuć się w postać o mocnych konotacjach z wiarą w świecie...