Maciej

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

4 użytkowników

Dobry, solidny produkt

Co tu dużo pisać - Gra ma naprawdę dobrą mechanikę - jeśli szukasz fajnego space combat system to SW Armada zdecydowanie Cię zadowoli - wszystkie technikalia rozwiązane są w sposób prosty ale umożliwiający wiele strategii i taktyk. Grając ma się uczucie kierowania wielkim statkiem z liczną załogą i wszystkimi problemami jakie to ze sobą niesie. Grać można śmiało z osobami zupełnie świeżymi gdyż po 1 partii rozumieją zasady a po 2 zaczynają już kombinować - przy czym jasność i klarowność rozgrywki podnoszona takimi elementami jak miarka do manewrów czy suwaki na myśliwcach sprawia że ciężko jest jakiś element rozegrać niepoprawnie. Gra nadaje się na turniejówkę z uwagi na dobry balans (2 frakcje to w tym miejscu duży pozytyw bo łatwiej trzymać je w ryzach).

Jedynym minusem - stąd 4 - jest model kart + podstawki. Aby zacząć dobrze jest mieć podstawkę bo niektóre karty są dostępne tylko w niej (próżno ich szukać w dodatkach) a nie każdy ma kasę na kupno frakcji która mu nie podchodzi - dodatkowo nawet jeśli chce się podzielić z kolegą to nie mogą kupić na spółkę z uwagi na to że część kart jest uniwersalnych dla obu frakcji i występują w 1 sztuce. Myślę że dałoby się to rozwiązać wydając taki pack jako dodatek (jak kości czy miarkę które już są zapowiedziane przez FFG). Gdyby nie tak wysoki koszt wejścia poleciłbym ten system jako doskonałe uzupełnienie dużych gier bitewnych - taką lekką alternatywę na te posiadówy na których planujemy zagrać w kilka gier. Oraz - rezerwuję te ocenę do zobaczenia wave 2 - na turnieje bo gra ma fenomenalny potencjał pod tym względem.


Jak dla mnie ideał :)

Wiele pisać o tym tytule nie trzeba - w Agricole grałem tylko u znajomych ale bardzo bardzo mi się ten tytuł podobał - lubię gry Uwe za ich "rodzinno - sielankowy" klimat - nie ma to jak po dekapitacjach i plądrowaniu wyprowadzić sobie owieczki na popas. Gra uczy kombinowania i reagowania na posunięcia rywali - dzięki olbrzymiej ilości drewna wciąga kobiety - nawet te pozornie nie zainteresowane planszówkami. Opcji jest bardzo bardzo wiele i dla ludzi nie czytających gotowych set upow i ścieżek gra zapewni masę zabawy. Jako zdeklarowany samotniko - samolub ciesze sie ze moge sobie pograc w pojedynke (najlepiej w towarzystwie winka i dobrego filmu w tle).


Jak dla mnie ideał :)

Fantastyczne zakończenie fantastycznej trylogii - dla fanów netrunnera pozycja obowiązkowa - dla pozostałych miłośników SCI-FI - grzech - grzech tego nie przeczytać. Porównanie do Deus EX Human Revolution byłoby naciągane ale tytuł stawia podobne pytania - gdzie zaczyna się człowiek a kończy maszyna. Pełny immersywny opis świata netrunnera ze wszystkimi smaczkami. Uczta dla zwojów.


Jak dla mnie ideał :)

Torba wcale nie jest taka mini :) - mnie mieści się do plecaka (zostwiając miejsce na rozliczne przedmioty jak miarki booki counterki itd itp - jest STWORZONA do infiniti - mieści spokojnie cały strike team i do tego taga oraz remy - fantastyczny zakup dla każdego grywającego od czasu do czasu w skirmishe. Gombka monster jest nacinana więc nie trzeba samemu całej targać tylko można sobie kulturalnie kwadraciki powyciągać :)


Dobry, solidny produkt

Bardzo dobre akcesoria dla początkujących game designerów. Często jest tak że aby wizja jakiegoś mechanizmu "zeszła się do kupy" (przysłowiowej) trzeba to zobaczyć w działaniu. Ja dzięki 2 zestawom jestem w stanie symulować kilka kluczowych dla swojej produkcji (kickstarter we wrześniu) systemów ekonomicznych - oczywiście że można to samo zrobić żetonami czy też karteczkami - ale ten zestaw daje klasyke produkcyjną którą potem można zamówić w dużych ilościach u producentów za granicą więc praca na portotypie przypomina bardziej feel jaki uzyskają gracze w gotowy produkt.


5zyderca

Liczba recenzji: 10

NLoriel

Liczba recenzji: 137

Dentarg

Liczba recenzji: 19

dptd

Liczba recenzji: 22