sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

Menu

Ostatnio dodane komentarze


D&D 4.0 - Podręcznik gracza

dodano: 02.08.2010

Kupiłem podręcznik gracz i mistrza podziemi. Wydanie jest piękne - świetne ilustracje, papier - najwyższa półka. Niestety mechanika nie przypadła mi do gustu. Mamy do czynienia z czystym mmo na papierze, sztywnym przypisaniem postaci do roli , jak wybierasz zbrojnego to jestes tankiem i koniec - walisz mieczem dwurecznym lub nosisz tarczę - chcesz być zbrojnym z dwoma broniami - nie ma takiej mozliwości i już. Gdzie się podziała ta niesamowita elastyczność wersji 3.0-3.5, gdzie możliwość zagrania dowolną niestandardową postacią. Tutaj koniec , czysty WoW , drużyna ma się składać z tanka , healera i dps. Masz 4 graczy , którzy chcą być łotrzykami - to masz pecha nie pograsz sobie. Niemal cała mechanika to mmo tyle że na papierze, sztywne reguły , często mało logiczne np. zmiana atutu na inny ( tłumaczone , że tak intensywnie terenuje nowy atut , że zapominam stary ) . Nawet akje dzienne i spotkaniowe to nic innego jak cooldawn w mmo. Brak wieloklasowości ( jest w naprawdę szczątkowej formie ) i elastyczności . Nawet nowe opisy ras - całkiem dobre nie ratują całości. Kolejny przykład - łowca to teraz czysty dps, ranged lub meele . Brak zwierzęcego towarzysza, czarów , po prostu koleś z dwoma mieczami lub łukiem który wali w przeciwnika. Zresztą samo stwierdzenie z podrecznika - walka jest najważniejszym elemntem gry w d&d ,mówi samo za siebie. Nie tego oczekuję od RPG, pozostaje albo grać w D&D 3.5 albo znaleźć inny system . Szkoda.

4

D&D 4.0 - Przewodnik Mistrza Podziemi

dodano: 02.08.2010

Kupiłem podręcznik gracz i mistrza podziemi. Wydanie jest piękne - świetne ilustracje, papier - najwyższa półka. Niestety mechanika nie przypadła mi do gustu. Mamy do czynienia z czystym mmo na papierze, sztywnym przypisaniem postaci do roli , jak wybierasz zbrojnego to jestes tankiem i koniec - walisz mieczem dwurecznym lub nosisz tarczę - chcesz być zbrojnym z dwoma broniami - nie ma takiej mozliwości i już. Gdzie się podziała ta niesamowita elastyczność wersji 3.0-3.5, gdzie możliwość zagrania dowolną niestandardową postacią. Tutaj koniec , czysty WoW , drużyna ma się składać z tanka , healera i dps. Masz 4 graczy , którzy chcą być łotrzykami - to masz pecha nie pograsz sobie. Niemal cała mechanika to mmo tyle że na papierze, sztywne reguły , często mało logiczne np. zmiana atutu na inny ( tłumaczone , że tak intensywnie terenuje nowy atut , że zapominam stary ) . Nawet akje dzienne i spotkaniowe to nic innego jak cooldawn w mmo. Nie tego oczekuję od RPG, pozostaje albo grać w D&D 3.5 albo znaleźć inny system . Szkoda

4

Cywilizacja: Poprzez wieki (stara edycja)

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 24.02.2010

Rebel trochę nawalił z dostawą , pomylili adresy, ale w końcu gra dotrała, ogólnie wykonanie dośc ubogie, rysunki na kartach przecietne, brakuje planszy która obrazowałaby rozwój Twojej cywilizacji, instrukcja miejscami niejasna. Jednakte wszystkie wady znikają dośc szybko,gdyz gra wciaga i daje potężna satysfakcję z rozwoju swojej cywilizacji. Trzy warianty gry to bardzo dobry pomysł, zasady umożliwiają wielotorowych rozwój, słowem gdyby gra miała jakośc angielskiego wydania i nieco czytelniejszą instrukcję ( więcej przykładów ) byłaby 5 , tak jest "tylko" dobrze

0

Pokaż wszystkie (3)

Ostatnio zdobyte trofea

Czytam newsletter

Zapisanie się do newslettera

Jubileusz

Tytuł: Weteran

10 lat z REBEL.pl

Lubią mnie!

5 osób polubiło Twoje komentarze

Mam swoją opinię!

Dodanie komentarza pod produktem

Mam tytuł!

Zdobycie pierwszego tytułu

Nie płacę za dostawę!

Złożenie zamówienia z darmową dostawą

Pomorskie gra!

Adres podany w profilu jest z województwa pomorskiego

Pokaż wszystkie (7)