Drako: Rycerze i Trolle

Kto przetrwa to starcie?
32 opinie
  • 2 osoby
  • od 8 lat
  • 30 - 45 minut
  • wydanie polskie
W Królestwie panował pokój i dobrobyt. Król - łaskawy władca - zajmował się nie tylko sprawami wielkiej wagi, ale także małymi problemami ludzie biedniejszych i zamieszkujących bardziej odległe ziemie.  Pewnego słonecznego dnia do władcy zawitał posłaniec z nowiną, po wysłuchaniu której oblicze Króla całkowicie się zmieniło. Jedna z wiosek mieszczących się tuż przy mokradłach doniosła, że na ich terenie grasuje grupa Trolli, których nie widziano już od wielu, wielu lat.  Do Trollich Mokradeł wysyłano kolejne grupy poszukiwaczy przygód. Niestety żadna z nich do tej pory nie wróciła z tarczą. Po wielu słuch zaginął. Aż wreszcie pojawiła się Złota Drużyna, specjalizująca się w sprawach beznadziejnych (i takich o wysokiej stopie zwrotu). Kto przeżyje to starcie: niebezpieczne Trolle czy Złota Drużyna poszukiwaczy przygód? Wszystko w Waszych rękach! W grze Drako: Rycerze i Trolle jeden z graczy kieruje zespołem trzech poszukiwaczy przygód, których celem jest pokonanie dwóch Trolli. Musi tego dokonać w określonym czasie (zanim wyczerpie się ich talia kart) - wtedy wygra rozgrywkę. Każda postać posiada swoje charakterystyczne umiejętności, których odpowiednie wykorzystanie jest kluczem do sukcesu. Drugi z graczy kieruje dwoma Trollami - ich celem jest utrzymać się przy życiu lub pokonać Złotą Drużynę. Gdy talia kart przeciwnika wyczerpie się - Trolle pozostają na swoim miejscu wciąż nękając okoliczne wioski i odnosząc tym samym zwycięstwo.Wygrywają także, jeżeli uda im się pokonać wszystkich ludzi. Dlaczego zachwycisz się tą grą? Wspaniałe grafiki wprowadzą Cię w świat fantasy, gdzie królują Trolle i inne niezwykłe istoty. Efektu dopełnią doskonałej jakości figurki Trolli i członków Złotej Drużyny. Błyskotliwa mechanika stworzona przez Adama Kałużę jest dopracowana do perfekcji - płynna, zbalansowana, a przy tym nieskomplikowana. System zarządzania kartami i specjalnymi zdolnościami pozwoli Ci planować zagrania taktyczne i zaskakiwać przeciwnika. Dodatkowo sama rozgrywka jest bardzo dynamiczna. Asymetria zarządzania frakcjami wymaga dostosowywania strategii do możliwości swojej grupy; gry ciągle uczymy się na nowo; Możliwość połączenie z pierwszą częścią Drako daje nowe opcje strategiczne. Walka Smoka z Trollami? A może Krasnoludy kontra Ludzie? Przekonaj się sam, która wersja najbardziej przypadnie ci do gustu.
Autor:
Adam Kałuża
Ilustracje:
Aneta Lewko-Ślęzak
Wydawca:
Rebel
99,95

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Opis

W Królestwie panował pokój i dobrobyt. Król - łaskawy władca - zajmował się nie tylko sprawami wielkiej wagi, ale także małymi problemami ludzie biedniejszych i zamieszkujących bardziej odległe ziemie. 

Pewnego słonecznego dnia do władcy zawitał posłaniec z nowiną, po wysłuchaniu której oblicze Króla całkowicie się zmieniło. Jedna z wiosek mieszczących się tuż przy mokradłach doniosła, że na ich terenie grasuje grupa Trolli, których nie widziano już od wielu, wielu lat. 

Do Trollich Mokradeł wysyłano kolejne grupy poszukiwaczy przygód. Niestety żadna z nich do tej pory nie wróciła z tarczą. Po wielu słuch zaginął. Aż wreszcie pojawiła się Złota Drużyna, specjalizująca się w sprawach beznadziejnych (i takich o wysokiej stopie zwrotu).

Kto przeżyje to starcie: niebezpieczne Trolle czy Złota Drużyna poszukiwaczy przygód? Wszystko w Waszych rękach!

W grze Drako: Rycerze i Trolle jeden z graczy kieruje zespołem trzech poszukiwaczy przygód, których celem jest pokonanie dwóch Trolli. Musi tego dokonać w określonym czasie (zanim wyczerpie się ich talia kart) - wtedy wygra rozgrywkę. Każda postać posiada swoje charakterystyczne umiejętności, których odpowiednie wykorzystanie jest kluczem do sukcesu.

Drugi z graczy kieruje dwoma Trollami - ich celem jest utrzymać się przy życiu lub pokonać Złotą Drużynę. Gdy talia kart przeciwnika wyczerpie się - Trolle pozostają na swoim miejscu wciąż nękając okoliczne wioski i odnosząc tym samym zwycięstwo.Wygrywają także, jeżeli uda im się pokonać wszystkich ludzi.

Dlaczego zachwycisz się tą grą?

  • Wspaniałe grafiki wprowadzą Cię w świat fantasy, gdzie królują Trolle i inne niezwykłe istoty. Efektu dopełnią doskonałej jakości figurki Trolli i członków Złotej Drużyny.
  • Błyskotliwa mechanika stworzona przez Adama Kałużę jest dopracowana do perfekcji - płynna, zbalansowana, a przy tym nieskomplikowana. System zarządzania kartami i specjalnymi zdolnościami pozwoli Ci planować zagrania taktyczne i zaskakiwać przeciwnika. Dodatkowo sama rozgrywka jest bardzo dynamiczna.
  • Asymetria zarządzania frakcjami wymaga dostosowywania strategii do możliwości swojej grupy; gry ciągle uczymy się na nowo;
  • Możliwość połączenie z pierwszą częścią Drako daje nowe opcje strategiczne. Walka Smoka z Trollami? A może Krasnoludy kontra Ludzie? Przekonaj się sam, która wersja najbardziej przypadnie ci do gustu.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • plansza
  • 27 znaczników obrażeń
  • planszetka zbrojnych
  • talia 38 kart zbrojnych
  • znacznik uniku
  • 3 figurki zbrojnych
  • planszetka trolli
  • talia 38 kart trolli
  • 10 znaczników kamieni
  • 2 figurki trolli
  • instrukcja
Instrukcja i inne pliki:
Waga:
660 g
Kod producenta:
DR2-PL-P01-2019
Kod EAN / UPC:
5902650613614
Kraj pochodzenia:
Chiny
Informacje dot. bezpieczeństwa:
Posiada logo CE. Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy - ryzyko zadławienia.
Pasujące koszulki:

Powiązane artykuły


Dodatki i akcesoria


Recenzje

4.25
na podstawie 32 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Drako: Rycerze i Trolle



Najbardziej przydatne recenzje

Yoniger

Liczba recenzji: 6

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Seria gier DRAKO jako gry dla dwóch osób jest godna polecenia.
Najpierw graliśmy w "Drako: Smok i Krasnoludy" - pozycja zapadła nam w pamięci tak głęboko, że gdy tylko dostrzegliśmy że pojawiła się wariacja "Rycerze i Trolle" bez wahania ją kupiliśmy.
Gra nie zawiodła naszych oczekiwań.
Dodatkowo, możliwość połączenia z w/w Smokami i Krasnoludami zapewnia długie godziny rozgrywki.

POLECAM.


Magdalena

Liczba recenzji: 7

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Super gra dla dwóch osób, sprawdza się jako gra, gdy nie chcemy spędzać całego wieczoru na jednej rozgrywce. Figurki, mimo, że są małych rozmiarów, są naprawdę świetnie wykonane. Instrukcja jasna i przejrzysta - gdy chcieliśmy przypomnieć sobie szczegóły, zawsze łatwo je odnajdywaliśmy. Podsumowując, polecam grę wszystkim, którzy lubią pojedynki, a nie chcą bawić się w tworzenie swojej talii :)


Slowlancer strzelec powolny

Liczba recenzji: 5

Recenzja klienta, który nabył ten produkt
Recenzja klienta, który nabył ten produkt

Dobry, solidny produkt

Według mnie świetna kontynuacja. Dzieje się więcej niż w smoku i krasnoludach (ale tam też jest dobrze!).
Unik rycerza i wzywanie posiłków po stronie ludzi dobrze się równoważy z używaniem ograniczonej liczby kamieni do ataku i obrony po stronie trolli.
Przy wariantach krzyżowych pojawiają się pytania - . np. ile akcji musi zużyć człowiek lub troll żeby zrzucić sieć krasnoludów i czy zianie ogniem powinno szkodzić trollom tak samo jak innym przeciwnikom smoka?
Żetony promocyjne są super - ale czy smok (zwłaszcza on!) i trolle naprawdę mogą korzystać z włazu do tunelu? A smok jednym zianiem mógłby przecież zniszczyć zarośla... Pewnie się trochę czepiam, jak zwykle...
aha, i jeszcze figurka strzelającego łucznika. Bardzo dynamiczna. Ale mam zastrzeżenia (może tylko ja mam taki egzemplarz?) jako strzelec na emeryturze:
1. przy takim skręceniu ciała łucznik uszkodziłby sobie albo bark albo kręgosłup
2. naciąg łuku jest za długi - albo strzały w kołczanie za krótkie
3. naciągnięta cięciwa przechodziłaby przez hełm, a po zwolnieniu przeszłaby przez twarz łucznika...
czyli podsumowując - tak strzelić raczej by się nie dało. Ponieważ przy każdej grze mi to trochę przeszkadza - daję 4 na 5.



Wszystkie recenzje



Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie

Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również