Wybuchowa Mieszanka (druga edycja)

Udoskonalona wersja hitu ze zderzającymi się kulkami!
    • star
    • star
    • star
    • star
    • star_border
    (7)
  • 2 - 4 osoby
  • od 8 lat
  • 30 - 45 minut
  • wydanie polskie
Drodzy uczniowie! Ostatni rok Waszej nauki w Akademii Magii i Szachrajstwa dla Przebiegłych Czarodziejów i Czarownic dobiega końca, nadszedł więc czas najwyższy na przeprowadzenie egzaminu końcowego! Zasady pozostają niezmienione – aby uwarzyć wybrane Eliksiry, należy pobierać ingrediencje z podajnika w Laboratorium Eliksirów. Eksplozje wywołane podczas tego procesu mogą być bardzo użyteczne! Spożywanie sporządzonych w czasie egzaminu Eliksirów jest nie tylko dozwolone, ale również wysoce zalecane! Należy jednak używać ich z rozwagą, aby szybciej i skuteczniej kompletować ingrediencje. To z kolei może dowieść Waszej wartości jako przyszłych Czarodziejów i Czarownic.  Po rozdaniu wystarczającej liczby żetonów biegłości egzamin dobiegnie końca. Warto jednak zapamiętać, że aby otrzymać Nagrodę dla Najlepszego Ucznia, należy sporządzić podczas egzaminu najbardziej wymagające (oraz te najwyżej punktowane) Eliksiry! Powodzenia! Albłędus Dumblendor Dyrektor Akademii Magii i Szachrajstwa Gra "Wybuchowa Mieszanka" to gra "w kulki", w której trzeba rozważnie planować swoje ruchy oraz z namysłem wybierać mikstury, które będziemy warzyć tak, aby uzbierać jak najwięcej punktów zwycięstwa. Dlaczego MUSISZ to mieć? KULKI! Kto nie lubi grać w kulki? Wybierasz jeden z pięciu torów wypełnionych kulkami w czterech kolorach. Bierzesz jedną kulkę i, jeśli spowodowało to zderzenie się kulek w tym samym kolorze, te również bierzesz! Czy zaszła reakcja łańcuchowa i znowu zderzyły się kulki w tym samym kolorze? Są Twoje! Kolorowe, solidne elementy wykonane z twardej tektury sprawią, że gra posłuży Wam przez bardzo długi czas! Zasady po pierwszej rundzie stają się intuicyjne i gra przebiega bardzo płynnie. Z jednej strony jest pole do kombinowania, a z drugiej proste zasady pozwalają zasiąść do rozgrywki z dziećmi, które bez problemu się w niej odnajdą.  KULKI!!
Autor:
Stefano Castelli, Andrea Crespi, Lorenzo Silva
Ilustracje:
Giulia Ghigini
Wydawca:
Rebel
14995

store

Dostępnych 0 sztuk w magazynie wysyłkowym

w CH Metropolia

Dodruk planowany na IV kwartał 2020 roku.

Możesz otrzymać automatyczne powiadomienie, gdy tylko produkt będzie dostępny. Wystarczy, że wpiszesz poniżej swój adres e-mail.



Drodzy uczniowie!

Ostatni rok Waszej nauki w Akademii Magii i Szachrajstwa dla Przebiegłych Czarodziejów i Czarownic dobiega końca, nadszedł więc czas najwyższy na przeprowadzenie egzaminu końcowego!

Zasady pozostają niezmienione – aby uwarzyć wybrane Eliksiry, należy pobierać ingrediencje z podajnika w Laboratorium Eliksirów. Eksplozje wywołane podczas tego procesu mogą być bardzo użyteczne! Spożywanie sporządzonych w czasie egzaminu Eliksirów jest nie tylko dozwolone, ale również wysoce zalecane! Należy jednak używać ich z rozwagą, aby szybciej i skuteczniej kompletować ingrediencje. To z kolei może dowieść Waszej wartości jako przyszłych Czarodziejów i Czarownic. 

Po rozdaniu wystarczającej liczby żetonów biegłości egzamin dobiegnie końca. Warto jednak zapamiętać, że aby otrzymać Nagrodę dla Najlepszego Ucznia, należy sporządzić podczas egzaminu najbardziej wymagające (oraz te najwyżej punktowane) Eliksiry!

Powodzenia!

Albłędus Dumblendor

Dyrektor Akademii Magii i Szachrajstwa

Gra "Wybuchowa Mieszanka" to gra "w kulki", w której trzeba rozważnie planować swoje ruchy oraz z namysłem wybierać mikstury, które będziemy warzyć tak, aby uzbierać jak najwięcej punktów zwycięstwa.

Dlaczego MUSISZ to mieć?

  • KULKI! Kto nie lubi grać w kulki? Wybierasz jeden z pięciu torów wypełnionych kulkami w czterech kolorach. Bierzesz jedną kulkę i, jeśli spowodowało to zderzenie się kulek w tym samym kolorze, te również bierzesz! Czy zaszła reakcja łańcuchowa i znowu zderzyły się kulki w tym samym kolorze? Są Twoje!
  • Kolorowe, solidne elementy wykonane z twardej tektury sprawią, że gra posłuży Wam przez bardzo długi czas!
  • Zasady po pierwszej rundzie stają się intuicyjne i gra przebiega bardzo płynnie. Z jednej strony jest pole do kombinowania, a z drugiej proste zasady pozwalają zasiąść do rozgrywki z dziećmi, które bez problemu się w niej odnajdą. 
  • KULKI!!

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • plastikowy podajnik kulek
  • 80 kulek w 4 kolorach (i trochę kulek zapasowych)
  • 15 żetonów biegłości
  • 64 płytki eliksirów w 8 rodzajach
  • 21 żetonów drobnej pomocy
  • żeton pierwszego gracza
  • 4 plansze stanowiska alchemicznego
  • instrukcja
Waga (kg):
2.043
Pliki do pobrania:

4.43
na podstawie 7 ocen

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Wybuchowa Mieszanka (druga edycja)


Najbardziej przydatne recenzje

Agasia

Liczba recenzji: 103

Prosta i dość wciągając gra, w której musimy tak wyjmować kulki z podajnika, aby powodować zderzenia takich samych kolorów. Jeśli uda nam się stworzyć reakcję łańcuchową, to w nagrodę dostaniemy dużo kulek (składników mikstur). A o właśnie cel gry - stworzenie określonej liczby mieszanek. Dodatkowo każda z nich ma swoje unikalne działanie, wspomagające nas podczas rozgrywki.
Polecam wszystkim, bo zasady nie są skomplikowane, a jest przyjemna gra logiczna w bardzo ładnej oprawie.


Nightbomber

Liczba recenzji: 243

Jak dla mnie ideał :)

W swoje kategorii gier familijnych - wspaniała! Ciekawa mechanika wymagająca kombinowania i strategii - serio serio! Wykonanie komponentów cieszy oko, sama gra daje dużo frajdy. W Nowy Rok rozegraliśmy z 12-letnią córką (weteranka planszówek) pierwszą gre i było dużo fanu [Mała wygrała 60:52:40]. Nawet żona pochwaliła, więc pełen sukces.
Wprawdzie składanie podajnika było nieco irytujące, ale - po złożeniu całość jakimś cudem mieści się idealnie w pudle. UWAGA: polecam zalanie łączeń cyjanoklejem typu "sekunda". Podajnik nabiera miłej, jakby drewnianej, sztywności.


Sulanik

Liczba recenzji: 13

Jak dla mnie ideał :)

Jak dla mnie świetna gra - kolejna niestandardowa pozycja.
Choć czytając opis gra wydawała się łatwa (zasady takie są) to żeby wygrać trzeba też pokombinować. Stworzone mikstury są warte inną ilość punktów i dają inne ciekawe bonusy. Musimy kontrolować również co robią inni gracze aby móc pokrzyżować im szyki. Podajnik kulek spełnia swoją funkcję i jeśli leży spokojnie to nie ma się co martwić o jego stabilność (a samo składanie podajnika jak dla mnie było również frajdą).
Pozycja bardzo ciekawa i polecam ją wszystkim lubiącym tego typu gry. Ja z pewnością kupię dodatek :)





Pytania i odpowiedzi

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie