KMK - recenzje

Bardzo przyjemna, lekka, szybka gra. Zdecydowanie nadaje się dla młodszych dzieci, już od 5-6 roku życia. Ładna graficznie. Jako krótki przerywnik lub rozgrywka na chwilę (choc na jednej partii zazwyczaj się nie kończy) często trafia na nasz stół.


Dobry, solidny produkt

Pieknie wykonany gra familijna. Występująca losowość dodaje grze klimatu wykopalisk. Gra podoba się dzieciom (8 i 5 latek). Grając z młodszymi dziećmi można ograniczyć losowość usuwając wylosowane żetony piasku z woreczka. Przyjemna rodzinna rozgrywka. Karta z opisem wykopalisk cennym dodatkiem edukacyjnym.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Po rozegraniu dwóch pierwszych scenariuszy wrażenia całkiem pozytywne. Klimat z escape roomów oddany na ile to się da przy samych kartach. To było moje pierwsze spotkanie z aplikacją w grach, i muszę przyznać, że doskonale się tutaj ona sprawdza. Karne odejmowanie minut przy nietrafionych pomysłach może nieco doskwierać, ale z drugiej strony presja czasu to niezły motywator. Z chęcią zasiądę w większym gronie do trzeciego scenariusza.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Przy w zasadzie braku losowości gra kojarzy się z szachami. Komponenty bardzo grube i porządne, grafika na średnim poziomie. Sama graz zapewnia sporo umysłowej rozrywki. Dobry, solidny produkt.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Ciekawy mini -dodatek do gry, jeśli liubicie Terraformację - warto!


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Gra cieszy się zasłużoną sławą w planszówkowym świecie. Niezbyt skomplikowana, co nie oznacza, że prosta. Losowość rzutu kośćmi nie doskwiera bardzo mocno - wyniki na kościach można modyfikować poprzez różne akcje. Sprawdziła się także w rodzinnym graniu razem z 7-latkiem (możno już ogranym).
Jedyne co bardzo mnie roczarowało to jakość komponentów. Planszetki graczy oraz żetony są bardzo cienkie. Niektóre po sześciu rozgrywkach rozwarstwiają się na rogach. Szkoda, że przy okazji polskego wydania nie poprawiono tych elemntów.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Niestety, Lewis&Clark to dla mnie dość spore rozczarowanie. Gra dość mocno się nam dłużyła. Mam wrażenie, że karty są dość zróżnicowane - od takich, które mało co pomagają, do kilku perełek, dzięki którym można bez problemu wygrać. Szkoda, że na kartach zabrakło informacji o danej postaci (tak jak to np. jest w Magnatach). Ciężko co chwilę zaglądać do instrukcji by to sprawdzać, a takie krótkie notki tworzą klimat.
Oprawa graficzna to mocny atut tej gry.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Mam w stosunku do tego tytułu mieszane odczucia. Z jednej strony pięknie wykonana plansza, pionki oraz karty, z drugiej na niektórych kartach grafiki są tak kiepskiej jakości, że aż rzuca się to w oczy. Gra potrafi dostarczyć sporo dobrej zabawy, jednak może też bardzo frustrować. Przez zwykły zbieg okoliczności można nie ugrać nic, bo akurat w sejmiku i w sejmie za każdym razem jeden z graczy przebija swoją karta o jedno oczko.
Zapowiedź dodatku w instrukcji raczej mnie zniechęca do wydawnictwa, niż zachęca.
Potrzeba zapewne jeszcze kilku/kilkunastu partii, by móc wystawić Magnatom ostateczną ocenę. Wydaje mi się, że przypadnie bardziej do gustu początkującym graczom.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Jak dla mnie ideał :)

Podpisuję się pod opinią Schizoferret. Gra bardzo ciekawa jesli chodzi o mechanikę, a do tego zgrabne małe pudełko i stosunkowo szybki czas rozgrywki. Oprawa graficzna jest kwestią gustu, ale moim zdaniem doskonale komponuje się z tematem.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność: