MG - recenzje

Jak dla mnie ideał :)

Świetny model wojownika z włócznią i tarczą. Dużo szczegółów pozwalających na ciekawe malowanie. Zdecydowanie wart polecenia.


Jak dla mnie ideał :)

Potężna figurka kapitana Imperial Fists. Jakość GW. Ciekawy wybór dla graczy jak i modelarzy.


Jak dla mnie ideał :)

Ciekawy model, dający malarzowi duże pole do popisu. Podobno można go też wystawić w grze :)


Jak dla mnie ideał :)

Twarda oprawa, szycie, dobry papier, ponad 260 stron. Grafika faktycznie w niektórych miejscach słabo skalowana, już sama okładka dziwnie wygląda. Natomiast treść jest świetna: wielkie kompendium wiedzy o religiach i kultach Starego Świata. Opisy zawierają takie rzeczy jak organizację kultów, wygląd świątyń, przykazania i zwyczaje wyznawców i kapłanów, strefy wpływów, święta i święte miejsca oraz wiele innych. Do tego duży rozdział o magii kapłańskiej, inny o wierzeniach ludowych. nowe profesje, artefakty...
Warto!


Jak dla mnie ideał :)

Sześć przygód rozgrywających się w Riddermarchii. Uzupełniają dodatek Horse-Lords of Rohan. 140 stron na poziomie, do którego Cubicle7 już nas przyzwyczaił.


Jak dla mnie ideał :)

Ciekawa figurka. Z racji wielu szczegółów warto malować niektóre elementy przed ich doklejeniem do modelu. Podstawka sceniczna w komplecie.


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo dobra, uniwersalna farba podkładowa. Aplikator pozwala na nakładanie cienkich warstw, aby nie zalać szczegółów modelu.


Jak dla mnie ideał :)

Ciemnoszara farba, świetna jako baza dla czarnych elementów. Przyda się również podczas cieniowania szarości, niebieskiego i zieleni.


Jak dla mnie ideał :)

Porządny dodatek do Warhammera. Duża przygoda z nieumarłymi i grobowcami-piramidami w rolach głównych. Wydanie na kredowym papierze, w twardej oprawie. Dodatkowo opis krain oraz bestiariusz.


Jak dla mnie ideał :)

Soczysty niebieski, dobry jako kolor pancerzy i kamieni szlachetnych.


Jak dla mnie ideał :)

Bardzo jasny szary, nadaje się do cieniowania białych powierzchni oraz jako samodzielny kolor.


Jak dla mnie ideał :)

Żóltopiaskowa farba, świetna jako rozjaśnienie brązu i żółci. Dobra do mieszania z innymi kolorami oraz do laserunku.


Jak dla mnie ideał :)

Ładny ciemnoniebieski. Nadaje się jako samodzielny kolor lub do nakładania cieni.


Jak dla mnie ideał :)

Dodatek w całości poświęcony zasadom gry. Zbiera, podsumowuje i rozszerza. Warto, nawet jeśli nie ze wszystkich reguł będzie się korzystać. Edytorsko i graficznie trzymają najwyższy poziom.


Jak dla mnie ideał :)

Duża układanka 85x58 cm, 1500 elementów. Trudna. Nie jest to co prawda fotografia stu tysięcy gwiazd nocą, ale ponieważ cały obraz jest w zasadzie w dwóch kolorach, jej ułożenie wymaga tygodnia, albo nawet dłużej. Jeśli ktoś lubi takie wyzwania, to serdecznie polecam.


Jak dla mnie ideał :)

Kolejna solidna pozycja z serii. Tym razem opisany został Erebor wraz z Samotną Górą, Dale, bagnami i Górami Szarymi. Dodatkowo opisano smoki i stwory smokopodobne oraz wprowadzono dwie nowe kultury - krasnoludów z Żelaznych Wzgórz i Gór Szarych.

Jakość jak poprzednio - twarda oprawa, pełny kolor, dobry papier.


Dobry, solidny produkt

Ze Space Hulk jest ten problem, że w wielkim pudle bez żadnych przegródek musimy zmieścić mnóstwo ciężkich elementów planszy obok mnóstwa plastikowych figurek. Do transportu się to nie nadaje.

Gąbka Feldherra pozwala na zabezpieczenie wszystkich figurek. Jest to standardowej jakości ramka, która pomieści cały zestaw. Dodatkowo dostajemy dwa kartony, z których możemy złożyć przegródki na spód.

Cały zestaw spełnia swoje zadanie: wszystkie elementy są zabezpieczone i nie latają po pudle podczas transportu. Jedynym minusem (i za to ocena w dół) jest, że po zapakowaniu pudła nie domyka się pokrywka. Nie jest to wada dyskwalifikująca, ale warto o niej wiedzieć. U mnie pokrywa odstaje na jakieś 3-4cm, po staranniejszym zapakowaniu pewnie da się to zredukować do ok.2cm.


Jak dla mnie ideał :)

Broszurka i mapy Śródziemia, każda w wersji heksowanej i czystej. Wykonanie na wysokim poziomie. Przydatność - kwestia gustu, ale jak dla mnie mapy zawsze się przydają. Cena niestety za wysoka, ale mimo tego wystawiam 5.


Dobry, solidny produkt

Dodatek trzyma poziom poprzednich, jest więc to solidna pozycja opisująca tolkienowski świat. Problem polega na tym, że Rohanczycy w czasach gry nie znali hobbitow, co autorzy podrecznika sami przyznają. I o ile oczywiście da się ten problem obejść, to nie mogę oprzeć się wrażeniu, że jest to pozycja wydana nieco na siłę. Stąd moja ocena to tylko 4.


Dobry, solidny produkt

Gra taktyczna oparta jednak o element losowy, z fazą czegoś typu licytacji. Tak naprawdę mechanika jest uniwersalna (vide Kingsburg) i osadzenie jej (mniej lub bardziej udane - kwestia gustu) w świecie Mitów ma drugorzędne znaczenie: nie-fanom prozy HPL nie będzie przeszkadzać, zaś fanom z pewnością zwiększy radość z grania. Ogólnie gra jest bardzo przyzwoita, może nie rewelacyjna, ale trzeba wyjątkowo wysoko stawiać poprzeczkę, żeby ją jakoś mocno krytykować.

Samej grze stawiam mocną 4, gdyby można było, dałbym 4+. Biorąc pod uwagę, że rabaty obniżyły jej cenę do niemal 50% ceny wyjściowej, uważam że warto.