Puncur - recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Dobrze wydany podręcznik, jeszcze się nie rozpadł. Miła dla oka szata graficzna, o mechanice nie ma co pisać, większość chyba zna.
Jak dla mnie ideał :)
Fajna lekka gra z możliwością gry solo, ale błyszczy dopiero przy 2 i więcej graczach. Całkiem spora regrywalność.
Jak dla mnie ideał :)
Kostki jak kostki. Są w temacie Diuny i wyglądają całkiem nieźle, plus są bardzo czytelne.
Jak dla mnie ideał :)
Solidny podręcznik, świetne wykonanie, przyjemna dla oka szata graficzna no i sprawdzona już lecz zmodyfikowana mechanika 2d20, która działa.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo przydatny dodatek do Genesysa, zawiera większość potrzebnych informacji potrzebnych podczas sesji. Solidne wykonanie.
Jak dla mnie ideał :)
Jedna z ciekawszych mechanik uniwersalnych, dużym plusem jest modułowość. Można brać do 'narzędziownika' niektóre elementy, inne odrzucić i nadal będzie działało. Szata graficzna mogłaby być trochę lepsza, ale to detal. Rozegrałem już całkiem długą kampanię i mechanika działa. Odczytywanie wyników z kostek po 1 sesji już jest proste.
Dobry, solidny produkt
Same kostki jako produkt są z pozoru solidne, u mnie już po paru sesjach od grzechotania (lub upadku na podłogę) jedna się lekko uszkodziła. Potrzebne co najmniej 2 zestawy, żeby komfortowo grać, ale wyniki o wiele ciekawsze od numerków.
Jak dla mnie ideał :)
Dla dzieci się nadaje. Prosta mechanika, ciekawy świat.
Niezbędne do Star Wars od FFG. Teoretycznie dwa powinny wystarczyć do w miarę komfortowego grania, ale dla pewności dokupiłem do czterech. Kości ładne, dobrze wykonane, symbole wyraźne. Pewnie, mogłyby być nieco tańsze, w końcu to tylko trochę plastiku.
Jak dla mnie ideał :)
Tanie, czytelne i duży plus za możliwość zamawiania większych ilości w konkretnym kolorze. Kiedyś bywały z tym problemy.
Jak dla mnie ideał :)
Dobre, tanie, czytelne i nie tak nudne jak matowe.
Dobry, solidny produkt
Dobre bo polskie. Byłoby by bardzo dobre, gdyby nie przekombinowana mechanika momentami. Sam świat - alternatywny - jest bardzo ciekawy i daje masę możliwości. Od sesji typu w 80 dni dookoła świata, przez Sherlocka Holmesa po akcje szpiegowskie i kampanie wojenne. Samo wydanie w twardej oprawie to też mocna strona, zwłaszcza w takiej cenie.
Jak dla mnie ideał :)
Dobre rozszerzenie do prowadzenia SW w latach 20-30 XX w. Dodatkowym plusem jest wątek Polski w tym okresie. Indiana Jones, poszukiwanie Sokoła Maltańskiego, ściganie nazistów (Niemców!) gdzieś w Tybecie... Ten dodatek pomoże w tego typu przygodach.
Dobry, solidny produkt
To jest w zasadzie List Miłosny 1 do 1 tylko w oprawie Munchkinowej. Dodatkowo dostajemy jedną kartę do Munchkina ze wzmocnieniem potwora.
Wielkość kart taka sama jak w Munchkinie.
Dobry, solidny produkt
Dodatki do Talismana są jak pokemony, trzeba mieć je wszystkie, skoro się już zaczęło zbierać... Nowe figurki, nowe możliwości, nowe zakończenia nowe żetony no i przygody.
Dobry, solidny produkt
Dobra, czytelna kostka do wszelkich systemów w których korzystamy z mechaniki D20. Nic dodać nic ująć.
Dobry, solidny produkt
Dobra czytelna kostka, idealnie się nada do systemów z mechanikką jak Cortex, Cortex Plus czy Savage Worlds.
Jak dla mnie ideał :)
Co tu dużo mówić, K6 jaka jest każdy widzi. Dobra cena za dobry i solidny produkt, który przyda się podczas każdej rozgrywki.
Jak dla mnie ideał :)
Solidne, czytelne, a przede wszystkim bardzo tanie kości. Przydatne w wielu systemach ale także w planszówkach i karciankach.
Solidne, czytelne, a przede wszystkim bardzo tanie kości. Przydatne w wielu systemach ale także w planszówkach i karciankach.