Mireslav - recenzje
Bardzo dobry dodatek - jak każda dodatkowa plansza pozwala nieco łatwiej zapanować nad limitem potworów (te poza Arkham się nie liczą), ale wprowadza za to solidnie przypakowany Koszmar z Dunwich, który w pechowych sytuacjach (a te, jak wiemy, nie zdarzają się rzadko :) obudzić może się bardzo szybko. Gate bursts mogą bardzo utrudnić grę, którą najłatwiej chyba wygrać właśnie pieczęciami - tu jednak również każda dodatkowa plansza statystycznie nam pomaga. Dobrze zbalansowany dodatek z masą ciekawych kart.
Bardzo dobra rewizja pierwszej wersji tego dodatku. Znacznik "Ancient Whispers" daje w końcu szansę odbycia spotkania, które może pozwolić odnaleźć exhibit item, no i urozmaica nudny dotychczas pobyt na ulicach Arkham.
Chyba najlepszy z małych dodatków do Arkham Horror. Karty relacji pomiędzy graczami ułatwiają rozgrywkę i zwiększają interakcję między graczami. Nowe znaczniki bram to też świetne urozmaicenie.
Bardzo klimatyczny dodatek, nieco utrudnia rozgrywkę, ale świetnie oddaje nastrój pełzającej grozy :)
Doskonale oddaje klimat opowiadań Lovecrafta. Gra od początku robi wszystko, by zniszczyć badaczy, którzy usiłują powstrzymać pełzającą zagładę :) Warto zainwestować w dodatki, bo podstawka szybko staje się przewidywalna.
Świetny i bardzo klimatyczny dodatek. Herold oraz sztuka "Król w żółci" mogą być niegroźne przez długi czas, po to by później bardzo szybko skomplikować rozgrywkę.
Świetny i bardzo klimatyczny dodatek. Herold oraz sztuka "Król w żółci" mogą być niegroźne przez długi czas, po to by później bardzo szybko skomplikować rozgrywkę.
Po wielu rozgrywkach w Arkham z kompletem dodatków stwierdzam, że ten dodatek jest najsłabszy. Szczeliny są mało ciekawym elementem mechaniki, a ich zamykanie / powstrzymywanie jest nudne (eksploracja lokacji na planszy Kingsport) - gracze wysyłani do Kingsport przeważnie idą tam "za karę" :) Lepiej kupić Innsmouth, Dunwich lub w zasadzie każdy z małych dodatków.
Absolutny must-have dla posiadaczy wszystkich pozostałych dodatków. Świetnie spina wszystkie dodatki, wprowadzając m.in. wydarzenia przenoszące z jednej planszy na drugą. Dobre uwieńczenie serii.
Najbardziej mroczny z dużych dodatków do Arkham Horror. Ciekawa i wymagająca plansza, rewelacyjne karty postaci. Jeśli zastanawiasz się który z większych dodatków brać jako pierwszy, bierz Innsmouth!
Najbardziej mroczny z dużych dodatków do Arkham Horror. Ciekawa i wymagająca plansza, rewelacyjne karty postaci. Jeśli zastanawiasz się który z większych dodatków brać jako pierwszy, bierz Innsmouth!
Chyba najlepszy z małych dodatków do Arkham Horror. Karty relacji pomiędzy graczami ułatwiają rozgrywkę i zwiększają interakcję między graczami. Nowe znaczniki bram to też świetne urozmaicenie.
Bardzo klimatyczny dodatek, nieco utrudnia rozgrywkę, ale świetnie oddaje nastrój pełzającej grozy :)
Bardzo dobra rewizja pierwszej wersji tego dodatku. Znacznik "Ancient Whispers" daje w końcu szansę odbycia spotkania, które może pozwolić odnaleźć exhibit item, no i urozmaica nudny dotychczas pobyt na ulicach Arkham.
Dobry, solidny produkt
Memory zna każdy. Wykonanie gry porządne i wytrzymałe. Strona graficzna w porządku.
Jak dla mnie ideał :)
Dobry dodatek konkludujący serię. Wprowadza wiele ciekawych urozmaiceń, jednocześnie nie komplikując w dużym stopniu rozgrywki. Karty motywów Cylońskich liderów powodują, że ich gra staje się znacznie mniej przewidywalna.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo dobry dodatek czyniący grę nie tak "czarno-białą" jak podstawka poprzez wprowadzenie osobistych celów postaci. Świetny pomysł z pościgiem Cylonów - eliminuje to losowe karty ustawień i lepiej balansuje bitwy.
Jak dla mnie ideał :)
Solidne i wytrzymałe, dobrze chronią często używane karty skilli z Battlestar Galactica.
Jak dla mnie ideał :)
Każda z czterech części dodatku Tyrants dodaje ciekawe karty i dobrze urozmaica rozgrywkę w genialną EPIC Card Game. Złap je wszystkie :)
Jak dla mnie ideał :)
Każda z czterech części dodatku Tyrants dodaje ciekawe karty i dobrze urozmaica rozgrywkę w genialną EPIC Card Game. Złap je wszystkie :)