Arkadiusz

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

0 użytkowników

Przygodę z Azulem rozpoczęliśmy od tej części bo najbardziej nam podeszła estetycznie. To był strzał w 10! Instrukcja krótka, zrozumiale napisana, wykonanie gry na wysokim poziomie. Wizualnie atrakcyjna dla czterolatka, który oczywiście nie wdrażał jakichś strategii, w przeciwieństwie do ośmiolatki grającej świadomie i domagającej się kolejnych partii. Polecamy!


Po kilku rozgrywkach w podstawkę przyszedł czas na dodatek. Ograliśmy pojedynczo każdy z czterech, ale już widać, że spokojnie da się je łączyć, co oznacza jeszcze więcej kombinowania! Tytułowe miasta fajne jak już się znudzi patrzenie na arystokratów 😁, Orient może sporo namieszać, twierdza fajnie podkręca negatywną interakcję, a placówki handlowe, chyba najciekawsze z wszystkich, powodują dodatkowe korzyści wraz z rozwojem swoich zasobów. Polecam, mimo ceny podobnej do podstawki!


Miano bestselleru absolutnie zasłużone. Zasady proste, gra się szybko, ale żeby wygrać każdy ruch musi być przemyślany! Dobrze weszło na trzech graczy, dobrze na czterech. Prawie ośmiolatka ogarnęła bez problemu, więc oznaczenie wiekowe trochę na wyrost. Zresztą tak się spodobało, że dzieci chciały trzaskać partię za partią 😁
Polecamy!


Grafika ok, nienahalna, nieprzekombinowana ale też dość ciekawa. Podczas rozgrywki coś tam się planuje, trzeba pomyśleć. Za 20 zł można zaryzykować 😉


Od Europy zaczęliśmy naszą kolekcję WDP. Mapa jest czytelna, dla dzieci ciekawostką są nazwy miast sprzed stulecia (z kawałkiem). Rozgrywkę ubarwiają dworce, promy i tunele. Te ostatnie są znaczącym elementem losowości bo nigdy nie wiadomo, czy uda się zrealizować odcinek trasy. Gra odpowiednią dla siedmiolatków, młodszym trzeba będzie pomóc 😉 polecamy!