Jak dla mnie ideał :)
Ten dodatek to podstawa dla talii Gondoru, bohaterowie czerwony Beregond i fioletowy Boromir są na prawdę świetni. Oprócz tego otrzymujemy wiele innych kart wsparcia i z cechą Gondor. Jeżeli chodzi o same scenariusze, to są to typowe bitewniaki w stylu Khazad-dum. Przychylam się również do komentarza kolegi, że trudność scenariuszy określana jest tu chyba losowo. Drugi scenariusz z hordą Haradrimów oceniony na 4 przechodzi się dopiero po wielu próbach.
Jak dla mnie ideał :)
Bardzo ciekawe rozszerzenie z różnorodnymi scenariuszami. Pierwszy okazał się być najtrudniejszy, ponownie trolle dają się we znaki i w pojedynkę pokonanie ich, to nie lada wyczyn. Kolejne scenariusze nieco przyjemniejsze. Ostatni scenariusz z zagadkami moim zdaniem bardzo klimatyczny i za niego daję 5!
W porządku, bez rewelacji
Nieprzyjemny scenariusz. Na szczęście trochę nam wynagradza kilka przydatnych kart wsparcia, które można wykorzystać w różnych kompozycjach: Rivendell Blade, Rider of the Mark, Lure of Moria.
Dobry, solidny produkt
Na wstępie należy zaznaczyć, że do gry w ten dodatek potrzebny jest dodatek Khazad Dum (karty ze znaczkiem góry). Sam scenariusz nie jest zbyt trudny, jest to dobra rozgrzewka do zagrania całej serii Dwarrowdelf. Należy jednak się uzbroić w karty zdejmujące lokalizację, ponieważ one dopakowują wrogów. Jeżeli chodzi o karty gracza, niestety wsparcie jest dość słabe.
Jak dla mnie ideał :)
Scenariusz trudny do przejścia w pojedynkę, ponieważ jeden z graczy musi zajmować się Gollumem i uniemożliwiać mu ucieczkę. Co więcej, Gollum będzie dostarczał nam wielu rozrywek podczas podróży. Wśród przeciwników jest bardzo groźny pająk gryzący x3 za 8 (Attercop). Jako wsparcie dostajemy jednak potężnego bohatera, fioletowy Dain Ironfoot, który jest podstawą krasnoludzkiej talii.