Dobry, solidny produkt
Proste zasady i śmieszne opisy, połącznie z humorystycznymi rysunkami, dają tej grze ode mnie 4/5. Gra jest prosta więc można jej nauczyć każdego, jest humorystyczna więc nawet przegrywając ma się dobrą zabawę.
Jedne punkt odjąłem gdyż wolę gry gdzie wymagane jest więcej strategii, tutaj dużo zależy od losu i od humoru innych graczy, więc to raczej moje preferencje niż problem z grą.
Jak dla mnie ideał :)
Lubię ten system i to co dla mnie go wyróżnia to tworzenie i rozwijanie postaci. Daje graczom dużo możliwości, dając przy tym duże znaczenie dla tego jak stworzyli swoją postać na początku dzięki użyciu mechaniki predyspozycji.
Od razu warto też zaznaczyć że nie jest to prosty system i jeśli chcesz zagrać w coś co można wziąć do ręki i poprowadzić od razu to to nie jest to. Nie polecam też tego dla nowych GM, ponieważ jest w systemie tym dużo rzeczy o których trzeba pamiętać.
W książce zgaduje się również dużo loru i tekstu mającego dać mistrzowi gry pomysły na sesje, który według mnie jest dobrze zrobiony do wprowadzenia nowych graczy do świta 40k.
Podręcznik kończy się na przygodzie „Mroczne Żądze”, dzięki której mistrz gry ma na początku trochę ułatwione zadanie .
Sam system to standardowe dla warhamera k100 poniżej umiejętności. Standardowo 8 cech i zestaw umiejętności wpływające na trudność rzutu oraz multum zdolności dających każdej postaci unikalne możliwości.
Co do samego wykonania, posiadam swoją kopię już jakiś czas i nie widzę na niej żadnych oznak zniszczenia, ani zużycia. Natomiast w niektórych miejscach tekst nachodzi na ramki, nie jest to duży problem, gdyż dalej można go przeczytać ale jest to coś co musi zostać powiedziane.
Podsumowywując:
+++ tworzenie i rozwijanie postaci
+ warhammer
+ wykonanie
+/- skomplikowane zasady
- drobne błędy edytorskie
Dobre kości, ale naprzeciwne ścianki k8 nie dodają się do 9