Jak dla mnie ideał :)
W tej grze nawet pudełko trzyma klimat. A w środku znajdziemy całą gamę różnych przygód połączonych we wspólną historię. Każda misja wprowadza coś nowego, nie jest to powtarzanie w innej oprawie tego samego co w podstawce.
Jak dla mnie ideał :)
Dodatek znacznie lepszy od pegasusa.
Najbardziej spodobała mi się zmiana sposobu w jaki atakują nas statki przeciwnika. Teraz już nie wystarczy uciec im skokiem, bo będą nas ścigać. Dzięki temu rośnie rola pilotów, którzy będą mieli na głowie nie tylko ciągle powracające jednostki wroga, ale i statki cywilne, które muszą ochraniać znacznie intensywniej niż wcześniej.
Jak dla mnie ideał :)
Najlepsza gra typu kooperacja ze zdrajcą z jaką się spotkałem.
Udało się w niej rozwiązać problem który dotyczy wielu gier - nie nudzisz się pomiędzy turami, bo masz wpływ na testy rozgrywane w turze innych graczy.
Gra jest skomplikowana, z dodatkami nawet bardzo. Nowy gracz często nie wie co się dzieje w czasie swojej pierwszej rozgrywki, zwłaszcza gdy trafi mu się zdrajca. Swoją pierwszą partię najlepiej rozegrać na samej podstawce.
Spotkałem się z wieloma opiniami krytykującymi uśpionych agentów - zdrajcą można zostać w połowie gry, utrudnia to planowanie swoich przyszłych działań. Jednak jest to coś co wyróżnia tę grę od innych podobnych i wprowadza element znany z serialu, a dodatkowo utrudnia zidentyfikowanie cylona.
Polecam każdemu kto ma naprawdę długi wieczór i chęć na dużo kombinowania, dyskusji i wzajemnych oskarżeń.
W grze napotkamy na wszystko co tylko moglibyśmy wymyślić na temat przetrwania na bezludnej wyspie - odkrywanie, zbieranie surowców budowanie narzędzi i schronienia, polowania i potyczki z tubylcami. System oparty na scenariuszach sprawia że każda misja jest inna, oparta na innej historii i z własnymi dodatkowymi zasadami.
Na początku ilość znaczników i niezbyt jasno napisana instrukcja mogą przerażać, jednak gra okazuje się całkiem prosta i sprostają jej nawet początkujący gracze.
Bardzo ciekawy jest element pozwalający wybrać graczom czy chcą poświęcić na akcję więcej czasu i wykonać ją na pewno czy mniej i zaryzykować rzut kostkami, który może skończyć się nieprzyjemnie.
Podjęcie wielu decyzji w grze będzie trudne i na pewno przysporzy wielu dyskusji począwszy od tej najczęściej spotykanej - "Mamy za mało jedzenia.Kto dzisiaj nie je?"