Dobry, solidny produkt
Gra skierowana jest ewidentnie do czytelnika, który miał już do czynienia z Mitami. Autorzy zakładają ponadto, że odbiorca potrafi grać w RPG. Mechanika jest bardzo prosta, jednak narzuca określony styl prowadzenia i grania. Mimo, że autorzy dają do wyboru dwa style grania: ortodoksyjny i pulpowy, w rzeczywistości system wspiera tylko ten pierwszy.
Najlepszą częścią gry są opisy stworzeń z Mitów. Każdy z bogów zinterpretowany jest na kilka sposobów. Różnorodne ujęcia tematu odświeżają zainteresowanie mitami i dostarczają materiałów do tworzenia przygód.
Bardzo dobrym pomysłem jest przeniesienie akcji przygód w lata trzydzieste (Zew Chtulhu proponował rozgrywkę w latach dwudziestych). Podręcznik opisuje świat w tamtym burzliwym okresie, nie dostarcza jednak wielu informacji na temat realiów.
Książka jest wydana bardzo ładnie. Obcuje się z nią przyjemnie.