Jak dla mnie ideał :)
Fajny, wyważony dodatek. Plansza powala graficznie, karty zresztą też. Kilkoro mocnych bohaterów (na przykład alchemik!). Jedyny minus jest taki, że teraz wszyscy się pchają do gór i główna plansza jest opustoszała:)
Dobry, solidny produkt
Alternatywne zakończenia były już w Podziemiach starej MiM, ale tutaj są pomyślane o wiele ciekawiej. Same nowe przygody i czary ciężko ocenić - po prostu są, jest ich dużo i urozmaicają rozrywkę. Mały, ale przyjemny dodatek.
Dobry, solidny produkt
Pomysł z dręczącym bohaterów żniwiarzem niezły, chociaż my z kumplem wymyśliliśmy już coś takiego przy okazji własnych rozszerzeń do starej MiM. Minus, że gracze szybko zapominają nim ruszać. Ogólnie nie ma się do czego przyczepić. Dla fanów Talizmanu pozycja obowiązkowa.
Jak dla mnie ideał :)
Podziemia są mocnym dodatkiem, dla raczej wypasionych bohaterów. Szata graficzna, podobnie jak podstawka cieszy oczy. Pomysł z planszą połączoną z główną rewelacyjny. Ogólnie zdecydowanie lepszy dodatek, niż analogiczny z pierwszej edycji MiM. Więcej atrakcji (ale też mocniejsze zagrożenia).
Jak dla mnie ideał :)
Wychowany na MiM muszę przyznać, że nowa wersja nie ustępuje starej ani trochę. To ciągle ta sama, niesamowicie grywalna Magia (punkty losu, czyli takie rpg-owe punkty przeznaczenia są zdecydowanie udanym urozmaiceniem) z niesamowitą nową szatą graficzną, bijącą na głowy większość obecnych na rynku gier. Żadnych minusów nie zauważyłem.
Rebel na medal