Tomek

Obserwowani

0 użytkowników

Obserwujący

1 użytkownik

Dobry, solidny produkt

Ja do gry sie nie przyczepie. Nie mam za bardzo powodu. Uwazam ja za na swoj sposob genialna.
Kiedy ktos do mnie przychodzi i zastanawiamy sie w co zagrac to najpierw wyjmujemy Zaginione Miasta. Przy rozgrywce zastanawiamy sie w co zagramy potem, myslac nad bardziej powaznym tytulem.
Mozna powiedziec, ze to taka mini gra. Taka przekaska albo i maly deser.
Nie potrafilbym zagrac tylko w nia, bo czulbym zbyt duzy niedosyt.
Gra jest naprawde bardzo przyjemna. Losowosc w niej nie przeszkadza, bo to podtrzymuje cala rozgrywke. Pomysl jest fajny i wykonanie dobre.
Tak jak mowilem... Nie ma sie nad czym zachwycac. Wszystko jest dobre.


Jak dla mnie ideał :)

Nie bylem pewny co do zakupu, ale tym razem to nie komentarze mnie zachecily. Zrobily to zdjecia gry. Sciagnalem instrukcje, przejrzalem i juz doskonale wiedzialem, ze to bedzie gra dla mnie.
Cuba reprezentuje moj ulubiony rodzaj gier, czyli gry ekonomiczne. Do tego stanowi troszke gre strategiczna wymagajaca umiejetnosci planowania.
Wszyscy juz o wykonaniu wspomnieli, ale ja musze to potwierdzic, bo dawno nie widzialem tak dobrze wykonanej gry. Otworzylem pudelko, obejrzalem plansze i po doznanym szoku zaczalem szukac po domu kogos, kto by ze mna zagral.
Co do samej rozgrywki... Gra jest naprawde bardzo przyjemna. Instrukcja jest napisana swietnie, a zasady sa proste i latwe do objasnienia. Nie ma sie do czego przyczepic...


Jak dla mnie ideał :)

Kolejna genialna gierka oceniona na mocne 5.

Gry tego typu nie sa moim ulubionym rodzajem, dlatego musialem troche poczytac, zeby w koncu zakupic. Z poczatku przerazala mnie liczba maksymalna graczy, ilosc dodatkow i czas gry. Potem jednak wysluchalem opinii i zostalem prżekonany.
Jak zwykle nie zawiodlem sie. Ktos wspomnial w opiniach, ze ktos powinien przeczytac instrukcje przed gra. Zdecydowanie sie zgadzam. Potem dopiero zaczyna sie rozgrywke. Pierwsza gra na pewno odbedzie sie z pomoca instrukcji, ale tak jest w przypadku wiekszosci duzych gier. Nie moge napisac zbyt duzo, bo gralem w Horror tylko kilka razy i nadal marze o tym, zeby zagrac w wiece osob. Niedlugo mam zamiar sprobowac trybu solo.
Jak na razie 5, po trybie solo bede mogl tylko polepszyc ocene.


Jak dla mnie ideał :)

To jest 5... To jest prawdziwe, piekne 5. Rzucam tymi piatkami i dochodze do wniosku, że gram w same znakomite gry. Albo tylko takie oceniam...

Przejdzmy do komentowanego tytulu... Nie bede sie jakos rozpisywal, bo i tak swoja opinia nie dorownam poprzednikom. Moge tylko potwierdzic, to co powiedzieli.
Gre uwazam za znakomita, ale nie bylo to dla mnie zaskozeniem. Moge tez dodac, że zeby polubic ta gre trzeba w nia zagrac kilka razy. Dopiero tedy zrozumiemy fabule, klimat i cala rozgrywke. Zacznemy grac bardziej pewnie i z wiekszym zrozumieniem.
Wykonanie jest swietne, a gra zapewnia rozrywke na dlugie godziny.


Jak dla mnie ideał :)

Na poczatku czytasz instrukcje, ogladasz kolejny znaczek i myslisz: "cholera, ja juz to widzialem chyba"...
Potem szybko zaczynasz ogarniac, a potem zaczynasz spac z ta gra pod jedna koldra.
Kolejna gra nalezaca do klasyki.
Nie ma problemu z niczym. Najbardziej kocham ta gre za jej tempo. Nie ma polgodzinnego myslenia, podczas gdy druga osoba spi...
Jestem wielkim fanem karcianek, a ta gra nalezy do moich ulubionych.
Jesli wlasnie to czytasz, bo zastsnawiasz sie nad zakupem, to uwierz... Nie masz sie nad czym zastanawiac...


Icq86

Liczba recenzji: 17