Gra jest naprawdę świetna i klimatyczna. Uważam, że wygładza wiele aspektów mechaniki Arkham Horror (upkeepy i suwaki skilli, osobna runda na przygody w innych światach) czyniąć ją bardziej przystępną dla bardziej okazyjnych graczy (nie nuży tak bardzo).
Na pewno utrzymuje klimat ksiażek, to czego mi osobiście brakowało w AH - aspekt światowy, ekspedycji naukowych na Antarktydę, rzucania zaklęć przez pół kontynentu (właśnie tak powinna wyglądać magia mitów - to nie D&D;)). Do tego rewelacyjny pomysł z wydarzeniami po śmierci bohaterów.
Trochę tylko szkoda, że w podstawce jest tylko 4 Przedwiecznych i że wśród badaczy nie ma Jenny :(
ale wariantywność tych pierwszych jest spora (a wydarzenia są w końcu NAPRAWDĘ powiązane z danym bogiem - np. przybycie Azathotha zwiastują dziwne meteoryty, kradzież materiałów radioaktywnych przez sepratystów czy w tajemnicze plany shanów;)), szczególnie że talia mitów ulega sporym zmianom z rozgrywki na rozgrywkę.
Polecam wszystkim fanom Lovecrafta - klimacik jest :)
Jak dla mnie ideał :)
Świetny dodatek do CoC LCG - najlepszy jeżeli chodzi o Yog-Sothotha.
Choć nie ukrywam, że przez pierwsze parę rozgrywek efekty kart Yithian, działających z discardu ciężko jest ogarnąć ;) Przydałoby się mieć rozłożony stół, a obok discard :D
ale w końcu można zrobić naprawdę fajną mono-fioletową talię.
Polecam wszystkim! :)