Conflict of Heroes: Awakening the Bear! - 3rd Edition

3. edycja ikonicznej gry taktycznej
1 opinia
  • 2 - 4 osoby
  • od 12 lat
  • 60 - 240 minut
Jest rok 1941. Niemcy z łatwością pokonali Polskę, Danię, Norwegię i Francję. Rankiem 22 lipca ponad 3 miliony Żołnierzy niemieckich zaatakowało siły sowieckie, obwieszczając tym samym rozpoczęcie Operacji Barbarossa. Dzięki uzyskanemu zaskoczeniu nazistom udało się wedrzeć wgłąb Związku Radzieckiego. Hitler spodziewał się, że Rosja złoży się niczym domek z kart. Kadra oficerska przetrzebiona przez Stalina, marne szkolenie a morale niskie. Blitzkrieg osłabił Armię Sowiecką o ponad 1,75 miliona żołnierzy tylko w ciągu pierwszych dwóch miesięcy.Rzesza jest nie do zatrzymania, czołgi przedarły się aż pod same bramy Moskwy. Wtedy nadeszła mroźna, rosyjska zima, która ostudziła zapał i morale Niemców. Wtedy nadeszła pora na kontratak. Był to jeden z punktów zwrotnych całej wojny - niedźwiedź otrząsnął się ze snu.Awakening the Bear! - Russia 1941-42 zabierze Cię na wschodni front, w sam środek inwazji Rzeszy na Związek Radziecki. Wielu uważa, że były to narodziny współczesnych taktyk wojennych, kontynuowanych i ulepszanych po dziś dzień.Wiele wysiłku włożono w zróżnicowanie jednostek wystepujących w grze, podkreślając ich mocne i słabe strony. Na przykład poziom obrony każdego czołgu mierzony jest poprzez grubość pancerza, nachylenie pancerza pod kątem odbijania pocisków, szybkość, rozmiar i wyszkolenie załogi. Zasady 3. edycji zmieniają kilka kluczowych elementów Conflict of Heroes z poprzednich edycji. Jednostka nie otrzymuje już 7 punktów akcji. Zamiast tego w każdej turze gracz wybiera jedną ze swoich jednostek do wykonania akcji. Po wykonaniu akcji rzuca niestandardową kością d10, aby określić, czy jednostka zostanie wydana. Jeśli gracz wyrzuci wynik wyższy niż koszt akcji, jednostka może kontynuować wykonywanie akcji w przyszłych turach. Ta i inne nowe mechaniki, takie jak Stres, zachęcają graczy do eksperymentowania ze zintegrowanymi taktykami na polu bitwy, które wykorzystują współpracę wielu jednostek. Zwiększają również doświadczenie "mgły wojny", ponieważ gracze muszą teraz ocenić ryzyko związane z każdą podejmowaną akcją i określić najlepszy czas na użycie swoich CAP, aby zmniejszyć to ryzyko. Wszystkie poprzednie edycje Conflict of Heroes są w 100% kompatybilne z zasadami 3. edycji. Ta gra może być również rozgrywana na zasadach poprzedniej edycji.
Autor:
Uwe Eickert, Gunter Eickert
Ilustracje:
Pavlos Germidis, Steve Paschal, Matt W White
329,95

Dostępne 2 sztuki w magazynie wysyłkowym

Pokaż dostępność w sklepie stacjonarnym

w CH Metropolia

Wysyłka w poniedziałek


Dostawa (Przesyłka kurierska DHL) już od 0 zł.
Sprawdź opcje dostawy


Opis

Jest rok 1941. Niemcy z łatwością pokonali Polskę, Danię, Norwegię i Francję. Rankiem 22 lipca ponad 3 miliony Żołnierzy niemieckich zaatakowało siły sowieckie, obwieszczając tym samym rozpoczęcie Operacji Barbarossa. Dzięki uzyskanemu zaskoczeniu nazistom udało się wedrzeć wgłąb Związku Radzieckiego. Hitler spodziewał się, że Rosja złoży się niczym domek z kart. Kadra oficerska przetrzebiona przez Stalina, marne szkolenie a morale niskie. Blitzkrieg osłabił Armię Sowiecką o ponad 1,75 miliona żołnierzy tylko w ciągu pierwszych dwóch miesięcy.
Rzesza jest nie do zatrzymania, czołgi przedarły się aż pod same bramy Moskwy. Wtedy nadeszła mroźna, rosyjska zima, która ostudziła zapał i morale Niemców. Wtedy nadeszła pora na kontratak. Był to jeden z punktów zwrotnych całej wojny - niedźwiedź otrząsnął się ze snu.
Awakening the Bear! - Russia 1941-42 zabierze Cię na wschodni front, w sam środek inwazji Rzeszy na Związek Radziecki. Wielu uważa, że były to narodziny współczesnych taktyk wojennych, kontynuowanych i ulepszanych po dziś dzień.
Wiele wysiłku włożono w zróżnicowanie jednostek wystepujących w grze, podkreślając ich mocne i słabe strony. Na przykład poziom obrony każdego czołgu mierzony jest poprzez grubość pancerza, nachylenie pancerza pod kątem odbijania pocisków, szybkość, rozmiar i wyszkolenie załogi.

Zasady 3. edycji zmieniają kilka kluczowych elementów Conflict of Heroes z poprzednich edycji. Jednostka nie otrzymuje już 7 punktów akcji. Zamiast tego w każdej turze gracz wybiera jedną ze swoich jednostek do wykonania akcji. Po wykonaniu akcji rzuca niestandardową kością d10, aby określić, czy jednostka zostanie wydana. Jeśli gracz wyrzuci wynik wyższy niż koszt akcji, jednostka może kontynuować wykonywanie akcji w przyszłych turach. Ta i inne nowe mechaniki, takie jak Stres, zachęcają graczy do eksperymentowania ze zintegrowanymi taktykami na polu bitwy, które wykorzystują współpracę wielu jednostek. Zwiększają również doświadczenie "mgły wojny", ponieważ gracze muszą teraz ocenić ryzyko związane z każdą podejmowaną akcją i określić najlepszy czas na użycie swoich CAP, aby zmniejszyć to ryzyko.

Wszystkie poprzednie edycje Conflict of Heroes są w 100% kompatybilne z zasadami 3. edycji. Ta gra może być również rozgrywana na zasadach poprzedniej edycji.

Rozgrywka

Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Podstawowe informacje

Waga:
2,5 kg


Recenzje

Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Conflict of Heroes: Awakening the Bear! - 3rd Edition





Pytania i odpowiedzi

Wszystkie 1
Z odpowiedzią 1
Oczekujące na odpowiedź 0

W jakim języku jest gra?

~ Sid 04.03.2024 13:18

j. angielski

Czy odpowiedź była przydatna? 0

~ Ewelina 04.03.2024 14:14

Masz wątpliwości lub pytanie co do gry?

Zapytaj naszej społeczności.

Zadaj pytanie