Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
Zestaw armijny do nowej Neurshimy HEX- 2 - 4 osoby
- od 8 lat
- ok. 30 minut
- wydanie polskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Uwaga! To nie jest samodzielna gra!
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).- Autor:
- Michał Oracz
- Wydawca:
- Portal Games
Opis
Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. Nie dopuszczają do siebie obcych, bronią zażarcie swoich gniazd, a ich wojownicy nie zawahają się oddać życia za stado. Szczury z Sharrash to nie zwierzęta, ale mutanci, sprytniejsi od ludzi i dużo bardziej nieobliczalni. I właśnie zawitali do świata gry Neuroshima Hex.
Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom. Dodatkowym atutem Sharrash jest trudny do wyeliminowania żeton podłoża (Dziura), który potrafi burzyć szyki przeciwnika.
Wadą Sharrash jest mniejsza niż w innych armiach ilość walczących jednostek, ich słaba mobilność, niska wytrzymałość i inicjatywa, a także całkowity brak opancerzenia.
Rozgrywka
Podstawowe informacje
- Zawartość pudełka:
- 35 żetonów Sharrash
- 6 znaczników paraliżu
- 7 znaczników ran
- 2 znaczniki Sharrash
- zapasowe żetony i znaczniki
- instrukcja
- woreczek strunowy
- Waga:
- 100 g
- Kod EAN / UPC:
- 5902560380484
Recenzje
Masz? Grałeś? Używałeś? Oceń Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
Najbardziej przydatne recenzje
Jak dla mnie ideał :)
Dużo czytelniejsze i ładniejsze od wersji 2,5. Tak samo skuteczne. Ale wszystkimi armiami na 3,0 przesiadać się nie będę :)
Dobry, solidny produkt
Nowa odslona starego rozszerzenia. Wiele sie nie da powiedziec oprocz tego ze zmienila sie szata graficzna - reszta tak samo. Brakuje tylko twardych, sztywnych opisow armi - takich jak w podstawce.
Bardzo ciekawy dodatek armijny.
Zdolność sztabu daje olbrzymie możliwości przemieszczania / uciekania bazą. Nieraz ta umiejętność niszczy plany oponenta, aż żal widać w oczach. :P
Żeton dziury potrafi nieźle namieszać w szykach przeciwnika. Sprawdza się zarówno w defensywie jak i w ofensywie. Jednostki z paraliżem idealnie się nadają na wyłączenia bazy przeciwnika z gry.
Brak jednostek czysto strzelających może irytować, gdyż moździerze bywają przydatne tylko jeśli przeciwnik nie rusza się bazą z miejsca. Na szczęście rekompensują to nieco mini transporty (słabsza wersja żetonu Hegemonii).
Bardzo przydatną jednostką są ładunki wybuchowe. Kompletnie ignorują inicjatywę dzięki czemu można wykluczyć z gry najbardziej Nam przeszkadzające jednostki wroga przed rozpoczęciem bitwy.
Moim zdaniem bardzo zrównoważona armia. Przekonuje mnie również sama koncepcja szczurów. :) Szczury są spoko. :)
Wszystkie recenzje
Recenzje na innych portalach
- recenzja na serwisie Tanuki czytelnia,
- pierwsze wrażenia w serwisie Kobel,
- recenzja w serwisie neuroshimahex.pl
- recenzja w serwisie polter.pl
- recenzja na paradoks.net.pl
- Recenzja w serwisie The fellowship of the board
- Tłumaczenie zasad w serwisie YouTube na kanale wydawcy Portal Games PL
- Rzut oka w serwisie Games Fanatic
- Recenzja na blogu For2players
Pytania i odpowiedzi
Jeśli podoba Ci się ten produkt, polecamy również
Robisz zakupy pierwszy raz?