Filip - recenzje
Dobry, solidny produkt
Tak jak zwykłe koszulki były rozczarowujące, koszulkom Premium nie mam nic do zarzucenia.
Jak dla mnie ideał :)
Alternatywna talia zastępująca talię domyślną. Craftowane zdolności są dużo ciekawsze, lecz, co za tym idzie: potężniejsze. W wyniku tego, talia może przesuwać balans gry na korzyść frakcji które craftują dużo, takich jak WA albo CC. Najbardziej obrywa się rzecz jasna MdC
Dobry, solidny produkt
Symaptyczna gra imprezowa, w zasadzie klasyk gry imprezowej, w wersji uważanej powszechnie za najlepszą
Jak dla mnie ideał :)
Kolejny bardzo dobry dodatek do Root. GUD jest o tyle fajne, że może być używane w grach dwuosobowych: w końcu alternatywa dla Eyrie dynasties. CC są chyba lekko przesadzone, i jeżeli wszyscy gracze się na nich nie rzucą, łatwo mogą uciec z punktami. Dodatek dodaje również dwie nowe mapy: zwłaszcza mapa z jeziorem ciekawie współgra z Riverfolk Company z pierwszego dodatku. Polecam.
Dobry, solidny produkt
Sympatyczny draft, dobrze się skaluje
Jak dla mnie ideał :)
Dodatek dający więcej opcji graczom lubiącym grać jako Vagabond. Trzy nowe postacie do wyboru. Co więcej, drewniane pionki umożliwają nam dopasowanie wyglądu figurki do wybranej przez nas postaci, zamiast grania generic szopem :)
Jak dla mnie ideał :)
Chyba najbardziej uwielbiany dodatek do Root. Nowe frakcje są ciekawe i bardzo unikatowe. Dostajemy oportunistyczny Riverfolk Company, grający w swoją grę na poboczu głównego konfliktu, oraz Lizard Cult żerujący na porzuconych. Dostajemy też elementy potrzebne do wprowadzenia do gry drugiego Vagabond. Minusem jest beznadziejny bot: osoby chcące dodać do gry zautomatyzowanych graczy zachęcam do nabycia dodatku Clockwork
Jak dla mnie ideał :)
Wspaniała propozycja zarówno dla samotników, jak i małych grup chcących urozmaicić swoje rozgrywki. Boty można modyfikować, zmieniając poziom trudności. Idealne zastępstwo dla nieudanego bota z Riverfolk. Co ciekawe, dodatek stworzony został przez fana gry, rozczarowanego własnie wspomnianym automatem z pierwszego dodatku. Co więcej, automatyzować możemy każdą z czterech podstawowych frakcji, a nie tylko markizę.
Jak dla mnie ideał :)
Gra jest świetna. Każde stronnictwo ma coś unikatowego do zaoferowania, i gra się nim inaczej. Multum możliwych taktyk i strategii. Dodajmy do tego bardzo śliczne i charakterne grafiki na kartach, jak i przeurocze drewniane znaczniki, a otrzymamy propozycję na wiele wieczorów.
Dobry, solidny produkt
Bardzo ciekawa propozycja dla dwóch graczy. Niestety, po zagraniu wielu partii rozgrywki stają się schematyczne.
Dobry, solidny produkt
Super gra dla dwóch graczy. Bardzo przystępna, ale z dużym polem do rozwoju swoich umiejętności. Easy to learn, hard to master :)
Dobry, solidny produkt
Urokliwa, przystępna gra. Starszy (teraz już młodszy?) brat Lords of Waterdeep.
Dobry, solidny produkt
Prosta gra, ale sympatyczna. Theme gry przemówi do młodszych graczy, którzy często mobilny pierwowzór znają bardzo dobrze. Na początek w sam raz.
Dobry, solidny produkt
Nowe rasy są bardzo ciekawe, zwłaszcza rasy wybierające domowy teren. Dodatkowe elementy też nie zawodzą
Dobry, solidny produkt
Bardzo, bardzo skomplikowana gra, ale moim zdaniem warto.
Dobry, solidny produkt
Praktycznie klasyka Worker Placement. Bardzo klimatyczna.
W porządku, bez rewelacji
Z wszystkich rebelowych kart, te trzymają się najlepiej. (Wydaje mi się że duże są trwalsze niż małe). Mimo to polecam zainwestować w premium.
Dobry, solidny produkt
Potężna gra, bardzo ciekawa.
Dobry, solidny produkt
Bardzo ciekawy, ale trudny survival.
Dobry, solidny produkt
Gra, mimo niewielkiej ilości elementów, bardzo skomplikowana. Absolutnie nie sugerujcie się czasem gry podanym na pudełku, jedna gra może trwać nawet trzy razy tyle. Multum możliwych opcji często powoduje paraliż decyzyjny. Na minus: dużo babrania się z przesuwaniem kart i znaczników, można było rozwiązać to lepiej.