Krzysiek - recenzje

W porządku, bez rewelacji

Teoretycznie w założeniach powinno być wiele ubawu, przy sygnalizowaniu co się uzbierało - jednak wystarczy dobrze patrzyć, co zbiera współgracz lub ograniczyć się do przyglądania co zbierają lub czy uzbierali "komplet" przeciwnicy gestykulacja nawet się nie pojawi.


W porządku, bez rewelacji

Owszem dodatek dodaje karty właściwości postaci, pomocy kapitanowi, podwójnej wartości pokonywania przeciwności i dwa nowe działania - ale według mnie, to jedynie ułatwia rozgrywkę a nie podnosi wymagania.


Dobry, solidny produkt

Zdecydowanie gra jedynie dla "intelektualistów" z dobrą "wyobraźnią przestrzenną - gra polega na tym by jak najszybciej obliczyć potrzebną najmniejszą ilość ruchów by pionkiem dotrzeć do celu.


Dobry, solidny produkt

Prosta zręcznościowa gra dla dzieci i raczej tylko dla dzieci - choćby dla wyrównania szans.


Dobry, solidny produkt

Szybka gra dla większej ilości osób - bardziej dla rozerwania się.


Dobry, solidny produkt

Ogólnie prosta zasada - odliczamy czas i patrzymy, czy nie zgadza się z czasem na karcie lub nie zmienia się kierunek odliczania.
Zaleta jest możliwość podnoszenia trudności rozgrywki dodając nowe kryteria.


Dobry, solidny produkt

Trochę na umiejętność zapamiętywania, trochę na refleks (by być szybszym niż pozostali gracze) - zmieniająca się ilość wymaganych owoców i zmiana "poszukiwanego" owocu jest zaletą tej gry.


W porządku, bez rewelacji

Typowa gra na refleks - zauważyć jako pierwszy rzeczy z tej samej kategorii - pomysł dobry - jak dla mnie brak jednak tego co ma w sobie "Szybkość Dżungli" czy "Dooble".


Dobry, solidny produkt

Bardzo ładne wykonanie - gra polegająca na całkowitym przypadku - od tego jaki kolor wypadnie na kostce, albo królika umieszczasz w norce właściwego koloru, albo jeśli tam jest to go zabierasz do siebie czyli ratujesz.


W porządku, bez rewelacji

Po pierwsze wykonanie dodatkowych elementów do gry na dobrym poziomie jak sama gra.
Po drugie koszt nie adekwatny do znajdujących się w grze elementów.
Po trzecie - jeśli podstawa wydaje się dla ciebie zbyt prosta, to oczywiście tracenie swoich pionków na lądzie zdecydowanie zmniejszy ilość docierających na bezpieczny ląd
Po czwarte - delfiny zdecydowanie dają większą szansę na dotarcie do lądu, gdy znalazło się w wodzie - w podstawie jest właściwie nieopłacalne płynięcie do brzegu.


Dobry, solidny produkt

Tak dla urozmaicenia gry.


Dobry, solidny produkt

Dobra gra na pamięć i liczenie w zabawnej atmosferze.


Jak dla mnie ideał :)

Prosta, szybka, sympatyczna gra - powiedzmy ubogacona wersja starej gry towarzyskiej Mafia.


Dobry, solidny produkt

Produkt jak w ocenie - dobry i solidny.


Dobry, solidny produkt

Dobra jakoś do porządkowania w grze dużej ilości elementów.


Jak dla mnie ideał :)

Ładne wykonanie z prostymi zasadami ale wymagające pomyślunku przy dużej losowości.


Losowość:
Interakcja:
Złożoność:

Dobry, solidny produkt

Choć zasady są proste - wystarczy minuta by je wytłumaczyć, to poszukiwania nie są już takie proste - wentylacyjne przeskoki i zmiana poszukiwanych parametrów może spowodować, że się pogubimy co właściwie szukamy.


Dobry, solidny produkt

Typowa gra na spostrzegawczość - czyli kto szybciej potrafi dostrzec parę kostek ten zdobywa punkt.


Jak dla mnie ideał :)

Gra z klimatem - kooperacyjne wyzwanie w pokonywaniu potworów w czasie której wszystko może się zdarzyć.


Dobry, solidny produkt

Pomocny i przydatny do gry.