Marek - recenzje

Dobry, solidny produkt

Podoba się.Czekam na pełną podstawkę :) Proste ale czasem sentymentalnie w rzeczywistości Talizmana zagram.


Nareszcie odpowiedź na zapotrzebowanie na erpega w słowiańskim klimacie. Fajna mecha, wplecenie w nią przesądów jest świetne. Dla mnie bomba.


Jak dla mnie ideał :)

W kupie raźniej ;) Wziąłem 10 do Riddla.


Gdybym się uparł to nawet teściową w nim odnajdę. Przebogaty jak zawsze w dedeku i świetnie zilustrowany.


Jak dla mnie ideał :)

Przedni gadżet, ja takie błyskotki do gry lubię, choć można się bez nich naturalnie obejść. Bez kobiety też się można obejść ale czy warto...


Jak dla mnie ideał :)

Pieknie wydany - powtórzę za Jagminem bo należy to podkreślić. Tak wydany podręcznik przyjemnie się trzyma i czyta.
Mechanikę znam z DA więc żadna to dla mnie niespodzianka. Bardzo dobra do grania w fantaziaki.
Miłośnikom KC polecam, bo na własnej mesze nie da się grać.


Jak dla mnie ideał :)

Fantastyczny produkt w rewelacyjnym świecie Leibera. Ciut może za mało fluffu, ale ten można zaczerpnąć z opowiadań lub ostatecznie od Mongoose'a.
POLECAM!


Jak dla mnie ideał :)

Wczoraj czytałem do poduszki i nie jestem rozczarowany. Porządny, długaśny scenariusz na kilka sesji.


Jak dla mnie ideał :)

Idealny do grania dżentelmenami w melonikach i laskach a'la cane-sword ze złoconą gałką. Klimat porywa choć to zasadniczo nie moja konwencja. Na pewno zagram.


Dobry, solidny produkt

Ocena 4+ się należy. Za wydanie, obfitość tekstu 5. Problem jest w hookach - są zbyt enigmatyczne. Spodziewałem się szerszych zajawek do scenariuszy.


Jak dla mnie ideał :)

No panie, podręcznik niezniszczalny - wreszcie! Pierwszy wypust powinien się zakończyć chłostą dla tych z Kubikla, teraz jest tak jak należy. Polecam.
REBEL niech szybko kombinuje kostki do kompletu bo fandom nie zna litości :)


Dobry, solidny produkt

Dobry, solidny produkt. Wkrótce zagram w Conana na GURPSie, tyle że na 3 edycji. Różnica nieduża ale do 3 jest jeden pod niezbędny, do 4 dwa. Różnica w plecaku spora, i na stole podczas gry :)


Jak dla mnie ideał :)

Świetne wprowadzenie do świata ze skrótem mechaniki, zarysem świata i klimatu settingu. Obecność 3 klimatycznych scenariuszy (zwłaszcza 1 przypominający Władcę Gór Risińskiego?Van Hamme'a) to niezły atut.


Jak dla mnie ideał :)

Wypasiona kampania do DA. 4 scenariusze profesjonalnie rozpisane, klarowne i łatwe do poprowadzenia i ogarnięcia. Jeden z dużym rozmachem. Wszystko estetycznie podane jak zwykle od Green Ronina. polecam każdemy kto gra w uniwersum Thedas.


Jak dla mnie ideał :)

Klasyczne fantasy w wersji postapo. Bardzo atrakcyjna mechanika. Desolation daje niezłe możliwości kreowania niestandardowych scenariuszy fantasy. Nie ma miast, rzemiosło się odradza, handel to tylko barter, kasa mało warta. Polecam każdemu kto znudził się klasyką a nie potrafi się oderwać od fantazowego cycka.


Dobry, solidny produkt

Set 1 ukazuje tylko fragment Thedas. Jeśli jednak cały świat zostanie opisany w kolejnych to zapowiada się ciekawie. Poza tym na dniach wychodzi World of Thedas, niemal 200-stronicowy atlas świata.
Mechanika 3k6 prosta, szybka i przyjemna. Nie ma skrajnych wyników testów, miły odpoczynek po k100. Spójne i proste zasady, wszystko trzyma się kupy i robi naprawdę dobre wrażenie. Ja jestem pod wrażeniem i szykuję w swoim teamie grunt pod duże granie w DA (gdy już zamkniemy rozdział Kryształów Czasu na Savage Worlds ;))
Polecam.


Mechanika LEGEND zainteresowanym jest znana więc o tym pisać nie trzeba. Świat jest ciekawy i duży choć opisany jest tylko jeden kontynent. Główna siła w świecie jest bardzo ekspansywna i na włosku wisi kolejny duży konflikt, cały czas też wre w imperialnym kotle (wrogowie wewnętrzni).
Tworzenie bohatera jest skrewione - nie wiem po co poprawiano to z podstawki legend. Jest mniej elastycznie, biedniej w punkty (przez co postacie są cherlawe). Pojawia się nowa cecha - Social class, SOC, której wartość jest dodawana do testów podczas zdobywania informacji, i w ogóle tych interaktywnych. To in plus. Niestety każda klasa społeczna ma przyporządkowaną pulę możliwych profesji, co mocno ogranicza wybór postaci. I mamy minus.
Generalnie obraz jest pozytywny i można fanom legend i runequesta II szczerze AoT polecić, niemniej ja grając weń przywróciłbym zasady generacji postaci z LEGEND, zostawiając SOC choć z lekkimi modyfikacjami.
Jak na razie jedna z nielicznych opcji fantasy na silniku LEGEND.


Kupujcie bestie, bo w kategorii sword&sorcery trudno o lepsze ciacho. Kolorowy świat, wyraźne osie konfliktu, opresyjni nomadzi, dzicy barbarzyńcy z Northeimu, złowrodzy czarodzieje z Tricarnii o półludzkiej proweniencji, czarne królestwa, piraci i upadające imperium Faberterry. Z mechaniką SW daje bombę :)


Jak dla mnie ideał :)

Wygląda przednio, bardzo estetycznie. Obawiam się jeno o trwałość klejonego podręcznika.
Treść znana z 1 edycji. Warto wesprzeć nasz rachityczny rynek.


Znający dedeki nie będą mieli problemu z kminieniem tej mechy. Przez bogactwo wyboru różnego typu skilli wydaje się być atrakcyjną alternatywą dla d&d. Przynajmniej teoretycznie, zobaczymy jak wyjdzie w praniu.